Thursday, October 9, 2008

သိသမွ်ေတြးဆေျဖ(၅)

အေမး။ ။ေသာတာပန္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ဣႆာ၊ မစ ၦရိယ ကိုပယ္ၿပီးၿပီလို႔ ေျပာပါတယ္။ အဲဒါကို ဆရာေတာ္တစ္ပါးက ဒိ႒ိ၊၀ိကိစၦာ သာပယ္ တယ္၊ ဣႆာ ၊ မစၦရိယမပယ္ပါဘူး၊ ဒီတရားႏွစ္ပါးဟာ ေဒါသအၿခံအရံျဖစ္လို႔ အနာဂါမ္ျဖစ္မွ အၿပီးတိုင္ပယ္တယ္လို႔ ေျပာပါတယ္၊ အဲဒီ အယူအဆ ႏွစ္ခ်က္မတူတာကို ရွင္းျပေပးပါဘုရား။
အေျဖ။ ။ ေသာတာပတၱိမဂ္ဟာ ဣႆာ၊ မစၦရိယ တရားႏွစ္ပါးကို အၿပီးအတုိင္ပယ္ၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ ထိုအေၾကာင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘုရားရွင္သက္ေတာ္ထင္ရွားရွိစဥ္က တာ၀တႎသာျပည့္ရွင္ျဖစ္တဲ့ သိၾကားမင္းဟာ သူကိုယ္သူ စုေတ(ေသ)ေတာ့မည့္အေၾကာင္းကို သိျမင္ပါတယ္၊ နတ္ေတြဟာ စုေတ(ေသ)ေတာ့မယ္ဆုိတာကို ႀကိဳတင္ၿပီး ဘယ္လိုသိနိင္လဲဆိုတာ ဗဟုသုတအျဖစ္ ေဖၚျပလိုပါတယ္။

နတ္မ်ားစုေတနိုင္ေၾကာင္း သိနိုင္တဲ့ တရားငါးမ်ဳိး ရွိပါတယ္၊ (၁) နတ္တို႔ခႏၶာကိုယ္တြင္ ပန္ထားတဲ့ပန္းေတြ ညိဳးႏြမ္းလာပါတယ္။(၂) ၀တ္ထားတဲ့ အ၀တ္ေတြလည္း ေဟာင္းႏြမ္းလာပါတယ္။(၃) ဂ်ဳိင္းၾကားက ေခၽြးမ်ားထြက္လာတယ္။ (၄) ကိုယ္ႀကီးဟာ အိုမင္းလာပါတယ္။ (၅) နတ္ျပည္တြင္ မေမြ႕ေလ်ာ္ မေပ်ာ္ပိုက္ျခင္း မရွိေတာ့ဘူး။ သည္ငါးမ်ဳိးကို နတ္တို႔ရဲ႕ပုဗၺနိမိတ္ငါးမ်ုိဳးလို႔လည္း ေခၚပါတယ္။
သိၾကားမင္းက သူေသေတာ့မည္ကို သိေသာအခါ “ ငါဟာ သိၾကားမင္းအျဖစ္ကို စြန္႔လြတ္ရေတာ့မယ္၊ ငါ့ေနရာကိုလည္း တစ္ပါးသူအား ေပးရေတာ့မယ္” လို႔ ေတြးမိၿပီး အလြန္အမင္း စုိးရိမ္ပူပန္မႈ ေဒါမနႆေတြ ျဖစ္ေနပါတယ္။ “ ငါ့ရဲ႕ စုိးရိမ္ပူပန္မႈေတြကို ဘယ္သူၿငိမ္းေပးနိုင္ပါမလဲ၊ ငါ့အပူမီးေတြကို ျမတ္စြာဘုရားမွတစ္ပါး ဘယ္သူမွ ၿငိမ္းေပး နုိင္မွာ မဟုတ္ဘူး” လို႔ေတြးကာ သိၾကားမင္းဟာ ျမတ္စြာဘုရားထံကို လာခဲ့ပါတယ္။
ျမတ္စြာဘုရား အေရွ႕ေမွာက္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ သိၾကားမင္းက “ အရွင္ဘုရား….လူ၊နတ္ေတြဟာ ေဘးဒုကၡကင္းပၿပီး ခ်မ္းသာကိုလိုခ်င္ၾကတာခ်ည္းပါပဲဘုရား၊ ဒါေပမယ့္ လူ၊နတ္ေတြဟာ ေဘးဒုကၡမ်ားနဲ႔ ေတြ႕ႀကံဳကာ ဆင္းရဲေနၾကပါတယ္ဘုရား….ခ်မ္းသာေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ရပါ့မလဲ၊ လမ္းညြန္ေတာ္မူပါ ျမတ္စြာဘုရား” လို႔ ဘုရားရွင္အား ေလွ်ာက္ေသာအခါ…
ျမတ္စြာဘုရားက “ အသင္သိၾကားမင္း ေဘးဒုကၡေတြနဲ႔ ေတြ႕ႀကံဳကာ ဆင္းရဲေနတာက ဣႆာ၊ မစၦရိယ တရား ႏွစ္ပါး ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္ လို႔ အစခ်ည္၍ တရားေဟာၾကားေတာ္မူေသာအခါ တရားအဆံုး၌ သိၾကားမင္းဟာ ခႏၶာဥာဏ္စို္က္ တရားရႈမွတ္တဲ့အတြက္ ေသာတာပန္တည္သြားပါတယ္၊ သည္လို ေသာတာပန္ျဖစ္ေသာအခါ ဣႆာ၊ မစၦရိယတရားမ်ားကို အၿပီးအတိုင္ပယ္သတ္လိုက္တဲ့အတြက္ ယခင္က ထိုတရားႏွစ္ပါးေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ စိတ္ဆင္းရဲမႈေတြလည္း မရွိေတာ့ပါဘူး။
ထုိဇာတ္ေၾကာင္းအရ ေသာတာပန္ပုဂၢိဳလ္ဟာ ဣႆာ ၊ မစၦရိယတရားႏွစ္ပါးကို အၿပီးအတုိင္ပယ္သတ္ၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ထို ဣႆာ၊မစၦရိယတရားႏွစ္ပါးဟာ ေဒါသရဲ႔ အၿခံအရံေတြမို႔လို႔ ေသာတာပန္က မပယ္ဘဲ အနာဂါမိမဂ္က ပယ္တယ္ဆိုတာ မွားပါတယ္။ အမွန္စင္စစ္ေသာတာပတၱိမဂ္ျဖင့္္ပယ္တာက ဣႆာ၊ မစၦရိယႏွင့္ယွဥ္တဲ့ေဒါမနႆမွ်သာ ပယ္သတ္တာပါ၊ တစ္ျခား(ေသကြဲကြဲတာ၊ဥစၥာဆံုးရႈံးတာ၊ ေရာဂါႏွိပ္စက္တာ၊ လာဘ္မရျခင္းစတဲ့ေလာကဓံတရားမ်ား)ေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ ေဒါမနႆဆိုတာ ရွိပါေသးတယ္။ ထိုေဒါမနႆမ်ားကိုေတာ့ အနာဂါမိမဂ္ကပယ္ပါတယ္ လို႔ ေျဖၾကားေပးလိုက္ပါတယ္။

အေမး။ ။ ေသာတာပန္ပုဂၢဳလ္မ်ား ပယ္သတ္တဲ့ ကိေလသာႏွင့္ အနာဂါမ္ ရဟႏၱာမ်ား ပယ္သတ္ကိေလသာဟာ အလြန္ကြာျခားလြန္းလွတဲ့ အတြက္ ေျပာစရာမရွိေပမယ့္လို႔့ ထိုေသာတာပန္ႏွင့္ သကဒါဂါမ္ပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ ပယ္သတ္တာ သိပ္မကြာဘူးလို႔ သိရပါတယ္။ ဘယ္လုိကြာျခား တယ္ဆိုတာ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား၊ သူေတာ္ေကာင္းေတြအေနနဲ႔ ဘယ္လုိသိနုိင္မွာလဲဘုရား။ ။
အေျဖ။ ။ေသာတာပန္ႏွင့္သကဒါဂါမ္တို႔ ကြာျခားပံုကို ေျပာရမယ္ဆိုရင္….
ဦးစြာ ေလာကဓံတရား(ဂ)ပါးကို မဂ္ျဖင့္ပယ္သတ္ပံုကုိ အရင္ေျပာပါ့မယ္၊
သည္ေလာကဓံတရား(၈)ပါးအနက္ လာဘ္မရျခင္းစတာေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚတဲ့ ေဒါမနႆမ်ားကိုေတာ့ အနာဂါမိမဂ္က ပယ္သတ္ပါ တယ္။ လာဘ္ရျခင္းစတာေတြေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚတဲ့ ေလာဘတရားကိုေတာ့ အရဟတၱမဂ္က ပယ္ပါတယ္။ ေသာတာပန္ႏွင့္သကဒါဂါမ္တို႔က ေလာကဓံကုိ မပယ္နိုင္ၾကဘူး။
အဘိဓမၼာနည္းအရ သံေယာဇဥ္(၁၀)ပါးမွာ (၁)ကာမရာဂသံေယာဇဥ္၊ (၂) ဘ၀ရာဂသံေယာဇဥ္၊(၃)ပဋိဃသံေယာဇဥ္၊(၄) မာနသံေယာဇဥ္၊(၅)ဒိ႒ိသံေယာဇဥ္၊(၆) သီလဗၺတပရာမာသ သံေယာဇဥ္(၇)၀ိစိကိစၦာ သံေယာဇဥ္၊(၈)ဣႆာသံေယာဇဥ္၊(၉) ဥဒၶစၥသံေယာဇဥ္၊ (၁၀) အ၀ိဇၨာသံေယာဇဥ္ လို႔ ဆယ္မ်ဳိး ရွိပါတယ္။
ဒီ သံေယာဇဥ္ ဆယ္ပါးအနက္ သကၠာယဒိ႒ိ၊ ၀ိစိကိစၦာ၊ သီလဗၺတပရာမာသ သံေယာဇဥ္ သံုးပါးတို႔ႏွင့္ အပါယ္ကိုလားေစတတ္တဲ့ ကာမရာဂသံေယာဇဥ္၊ ပဋိဃသံေယာဇဥ္တို႔ကို ေသာတာပတၱိမဂ္က ပယ္သတ္ပါတယ္။ အပါယ္ကိုလားေစတတ္တဲ့ ကာမရာဂသံေယာဇဥ္၊ ရုန္႔ရင္းတဲ့ ပဋိဃသံေယာဇဥ္တို႔ကို သကဒါကာမိမဂ္က ပယ္သတ္ပါတယ္လို႔ပဲ ေျဖၾကားေပးလိုက္ပါတယ္။ ဆိုလိုတာက ေသာတာပတၱိမဂ္က ပယ္သတ္ၿပီး က်န္တဲ့ ကိေလသာေတြကို ပိုၿပီးပါးသြားေအာင္ ပိုၿပီးသိမ္ေမြ႕သြားေအာင္ သကဒါဂါမ္က ပယ္နိုင္ရံုသာ ကြာျခားပါတယ္လို႔ အေျဖေပးလိုက္ပါတယ္။

အေမး။ ။ အရွင္ဘုရား….တပည့္ေတာ္တို႔ လူ၊နတ္ မ်ားမွာ ပ႒ာန္းေဒသနာေတာ္ သဟဇာတပစၥည္း၊ အညမညပစၥည္းအရ စိတ္ကရုပ္ကို ေက်းဇူးျပဳသလို ရုပ္ကလည္းစိတ္ကို ေက်းဇူးျပဳပါတယ္ဘုရား၊တပည့္ေတာ္သိခ်င္တာက စိတ္ခ်ည္းသက္သက္သာ ရွိတဲ့ အရူပဘံု၊ ရုပ္ခ်ည္းသက္သက္သာရွိတဲ့ အသညသတ္ဘံုတို႔မွာ ဘယ္လိုေက်းဇူးျပဳၾကလဲဆိုတာ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား၊ ေနာက္ပီး အသညသတ္ျဗဟၼာ မ်ားဟာ ဘယ္လိုေမြးၿပီး ဘယ္လိုေသၾကတယ္ဆိုတာလည္း သိခ်င္ေနၾကပါတယ္ဘုရား။ ။


အေျဖ။ ။စိတ္ခ်ည္းသက္သက္သာရွိတဲ့ အရူပဘံုပုဂၢိဳလ္မ်ားဟာ စိတ္အခ်င္းခ်င္းေက်းဇူးျပဳသလို၊ အသညသတ္ျဗဟၼာမ်ားဟာ ရုပ္အခ်င္းခ်င္း ေက်းဇူးျပဳၾကတယ္လိုိ႔ပဲ ပ႒ာန္းေဒသနာေတာ္မွာလာပါတယ္။
ယခင္ဘ၀က ထိုင္လွ်က္္ေသလွ်င္ အသညသတ္ဘံုမွာထိုင္လွ်က္နဲ႔ သစ္တံုးႀကီးလိုပဲ လာျဖစ္ၾကတာပါ၊ လဲလွ်က္ေသလွ်င္ လဲလွ်က္နဲ႔ သြားျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ အသညသတ္ရဲ႕သက္တမ္းအတိုင္းျဖစ္လာရာက စုေတ(ေသ)ေတာ့မယ္ဆိုရင္ လူ႔ျပည္က လူမ်ားလို ဥတုဇရုပ္အေလာင္းမက်န္ရစ္ေတာ့ပါဘူး။ ဆီမီးမ်ားၿငိမ္းသလို ခ်ဴပ္ၿငိမ္းသြားေတာ့တယ္။ ထို႔အတူ နတ္ႏွင့္ငရဲစတဲ့ ၾသပပါတိက ဟူသမွ်တို႔ဟာ ေသရင္ ဒီလိုပဲ ခ်ဴပ္ၿငိမ္းကြယ္ေပ်ာက္သြားပါတယ္။
အေမး။ ။ သိပၸံပညာရွင္မ်ားရဲ႕ ေနာက္ဆံုးသုေတသနျပဳခ်က္အရ ပင္လယ္ေရေအာင္ၾကမ္းျပင္မွာ ထူးဆန္းတဲ့အပင္ေတြ ေတြ႕ရပါတယ္၊ ဒီအပင္ေလးေတြဟာ သစ္ပင္သက္သက္မဟုတ္ဘဲ သစ္ပင္တစ္ပိုင္း သတၱ၀ါတစ္ပိုင္း ျဖစ္ပါတယ္ဘုရား၊ ဒီအပင္ေလးေတြဟာ တစ္ေနရာတည္းမွာ မေနပဲ ဟိုနားဒီနား ေရြ႕လ်ားေနတတ္ပါတယ္။ ဒီအပင္အနီးသုိ႔ ေရာက္လာတဲ့ ငါးေလးေတြကို ဒီအပင္က ဖမ္းယူလုိက္တာကုိလည္းထူးဆန္းစြာ ေတြ႕ရပါတယ္ဘုရား၊ တပည့္ေတာ္သိခ်င္တာက ထိုထူးဆန္းတဲ့ သစ္ပင္တစ္ပိုင္းသတၱ၀ါတစ္ပိုင္းျဖစ္ေနတဲ့ အေကာင္ေလးေတြဟာ ဗုဒၶတရားေတာ္အရ ၿပိတၱာလား၊ တိရစၦာန္လား၊ ငရဲက်ေနတဲ့သူေတြလားဆိုတာ သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။ ။
အေျဖ။ ။ ဒီအေၾကာင္းအရာေလးေတြက ထူးဆန္းသလို ေမးလည္း ေမးထိုက္တဲ့ ေမးခြန္းတစ္ခုပါ။
ပင္လယ္ၾကမ္းျပင္ေအာက္ရွိ ထူးဆန္းတဲ့ သတၱ၀ါလိုလို အပင္လိုလုိဟာေတြဟာ ငါးေလးေတြ အပင္အနီးေရာက္ရင္ဖမ္းယူနိုင္စြမ္းရွိပါတယ္လို႔ ေျပာထားေပမယ့္ ငါးကို အပင္ကမစားနိုင္ပါဘူး၊ သဘာ၀အေလွ်ာက္ျဖစ္ၾကတာလို႔ပဲ မွတ္ယူရပါမယ္။ အကယ္၍ သတၱ၀ါေလးေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္လည္း တိရစၦာန္စာရင္းထဲ သြင္းယူရပါမယ္။ ဘုန္းႀကီးတို႔ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ဘီလူးဂမုန္းဆိုတာ ၾကားဖူးပါတယ္၊ အဲဒီဂမုန္းပင္ဟာ သားေကာင္ရဲ႕ေသြးရည္မ်ားကို ေလာင္းေပးမွ ရွင္သန္တယ္လို႔ ၾကားဖူးပါတယ္။ ေသြးကို ေသာက္တဲ့အတြက္ ဒီအပင္ဟာ တိရစၦာန္တစ္ေကာင္လိုပဲ အသက္ရွိတယ္လို႔ထင္ရတယ္၊ အမွန္ကားအသက္မရွိေပ၊ ဒီအပင္ရဲ႕သဘာ၀ကိုက ေသြးဓါတ္ကိုရရွိမွ ရွင္သန္တဲ့သေဘာပါ။
ေလာကမွာ ဒီလိုထူးဆန္း တဲ့သစ္ပင္လိုပဲ ကမၻာေျမႀကီးေပၚမွာလည္းပဲ ထူးဆန္းတဲ့အပင္ေလးေတြရွိေသးတယ္ဆိုတာကို ေဖၚျပေပး ခ်င္ပါတယ္။
(Pitcher plant ) ဆိုတဲ့ ေရတေကာင္းပင္ေလးေတြဟာ သူ႔ရဲ႕အပြင့္ေလးေတြက ေရတေကာင္းလိုပါပဲ၊ အဲဒီအပြင့္ေလးေတြရဲ႕ထိပ္မွာ တံခါးလို ပိတ္နို္င္ဖြင့္နုိင္တဲ့ ပြင့္ခ်ပ္ေလးေတြပါပါတယ္။ အဲဒီမွာ ပိုးမႊားေလးေတြဟာ ထုိပန္းပြင့္ရဲ႕ထိပ္အ၀ကို ေရာက္တယ္ဆိုရင္ တံခါးနဲ႕တူတဲ့ ပြင့္ခ်ပ္ေလးေတြက ဖုံးအုပ္လိုက္ေသာအခါ ပိုးေလးေတြဟာ ျပန္မထြက္နိုင္ပဲ ပိတ္မိၿပီး ေသဆံုးၾကရပါတယ္၊ ေနာက္ေတာ့ ေသဆံုးတဲ့ပိုးေတြကို ေရတေကာင္းပန္းပြင့္က က်ိတ္ေျခပစ္လိုက္ေတာ့တာပါပဲ။ အဲဒါဟာ အသက္(နာမ္သက္)ရွိလို႔မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႔သဘာ၀ကိုက ျဖစ္ေနတာကို သိရပါမယ္။
ေနာက္တစ္မ်ဳိးက (Venus fly trap) ပါ၊ သူ႔ကို ဘာသာျပန္ရင္ နတ္သမီးေထာင္ေခ်ာက္ ျဖစ္ပါသတဲ့….။ ဒီအပင္မွာ (Sticky hairs, Sticky fluid) ေစးကပ္တဲ့အရည္တစ္မ်ဳိး ရွိပါတယ္။ ဒီေစးကပ္ကပ္အရည္ေတြဟာ အပင္ရဲ႔ နံေဘးတ၀ုိက္ကို စိမ့္ထြက္ေနပါတယ္သတဲ့။ ထုိအပင္ အနီးေရာက္လာတဲ့ ပိုးေကာင္မွန္သမွ်ကို သူ႔ရဲ႕ေစးကပ္ေနတဲ့ အရည္နဲ႔ ဖမ္းယူထားလိုက္တယ္၊အဲဒီအခါ ပိုးေကာင္ေလးေတြဟာ ေသဆံုးၿပီး ထိုေစးကပ္တဲ့အရည္ေၾကာင့္ အရည္ေပ်ာ္တဲ့အဆင့္ ေရာက္ရွိသြားပါတယ္၊ သာမန္ၾကည့္ရင္ေတာ့ ပိုးေလးေတြကုိ ဒီအပင္က စားလိုက္သလိုပါပဲ၊ အမွန္ေတာ့ စားလိုက္တာမဟုတ္တဲ့အျပင္ သဘာ၀ကျဖစ္လာတဲ့သေဘာပါ။
ေနာက္တစ္မ်ဳိးက (Sun drew) ဘာသာျပန္ရင္ ေႏြႏွင္းေပါက္ပင္လို႔ ေခၚပါတယ္၊ ဒီအပင္ရဲ႕သေဘာက အေကာင္ေတြကို ေစးကပ္ေစၿပီး (Digestion) ျပဳလုပ္ၿပီး အစာအဟာရ အျဖစ္ရယူတာပါ။
ေဖၚျပခဲ့တဲ့အပင္မ်ားဟာ အသက္ရွိသေယာင္ေယာင္ထင္ရေပမယ့္ တကယ္ေတာ့ အသက္မရွိပါဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ရုပ္ဇီ၀ိတလို႔ေခၚတဲ့ ရုပ္အသက္ေတာ့ ရွိပါတယ္၊ နာမ္ဇီ၀ိတလို႔ေခၚတဲ့ နာမ္အသက္မရွိဘူးလို႔ မွတ္ထားရပါ့မယ္။ ဒီအပင္ေလးေတြဟာ သဘာ၀အေလွ်ာက္ျဖစ္ေနၾကတာေတြပါ။ ဒါတြင္မက ေလာကႀကီးမွာ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ထူးျခားဆန္းၾကယ္မႈေတြက ေျပာလုိ႔မကုန္နုိင္ေအာင္ ရွိပါတယ္။
ဒီထက္ထူးတာက တရုတ္ျပည္ကလာတဲ့ ေဆးတစ္မ်ဳိးပါ၊ အဲဒီမွာ ဘာနဲ႔ေဖၚစပ္ထားသလဲဆိုရင္ (ေဆာင္းပိုးေႏြျမက္)ဆုိတဲ့ ထူးဆန္းတဲ့ ျမက္ပင္တစ္မ်ဳိးနဲ႔ ေဖၚစပ္ ထားတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ေဆာင္းပိုးေႏြျမက္ ဆိုတဲ့အတုိင္း ေဆာင္းရာသီတြင္ ပိုးေကာင္အျဖစ္တည္ရွိၿပီး ေႏြရာသီဆိုရင္ ျမက္ေလးေတြ ျဖစ္သြားေရာတဲ့။ ဒ႑ာရီဆန္သလို ရွိပါတယ္။ ေဆာင္းပိုးေႏြျမက္ဆိုတဲ့ ျမက္ဟာ ပိုးျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ဟာ တိရစၦာန္လို႔ယူဆရပါတယ္။ ဒီအေကာင္ေလးေတြဟာ ေဆာင္းရာသီီမွာရွင္သန္ၿပီး ေႏြရာသီေရာက္ေတာ့ ေသဆံုးကာ ျမက္ပင္ျဖစ္တဲ့သေဘာရွိပါတယ္။ ျမက္ပင္မွာ သံေသဒဇအျဖစ္နဲ႔ ပိုးေကာင္ေလးေတြျဖစ္လာတာပဲ။
နိဂုံးခ်ဴပ္ေျပာရရင္ ပင္္လယ္ၾကမ္းျပင္ေအာက္က အဆိုပါ အပင္ေတြဟာ သဘာ၀အေလ်ာက္ ျဖစ္တဲ့သေဘာရွိတဲ့အတြက္ သူတို႔ရဲ႕ ထူးဆန္းတဲ့ အရာေတြ ျဖစ္တည္ေနၾကပါတယ္။ အသက္ရွိတယ္ဆိုတာေတာင္မွ ရုပ္ဇီ၀ိတ လို႔ေခၚတဲ့ ရုပ္အသက္ေလာက္သာ ရွိၾကမွာျဖစ္ပါတယ္။ အကယ္၍ တကယ့္သတၱ၀ါတစ္ေကာင္ဆိုရင္ေတာ့ ေရထဲရွိတဲ့သတၱ၀ါမွန္သမွ် တိရစၦာန္စာရင္းထဲ သြင္းယူရမွာျဖစ္ပါတယ္ လို႔ ေျဖၾကားေပးလိုက္ရပါတယ္။ ။

စိတ္ေနသန္႔ရွင္း ေဘးရန္ကင္း လြန္မင္းခ်မ္းသာၾကပါေစ
ဦးေကာ၀ိဒ(ၿမိတ္)
၉.၁၀.၂၀၀၈၊၂း၄၀ pm

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More