အဇာတသတ္မင္း “ အရွင္ဘုရား…..ဓါတ္ေတာ္ထားရာကို ျပဳလုပ္တာေတာ့ ဟုတ္ပါၿပီ၊ ရွစ္္ျပည္ေထာင္မင္းမ်ား ပင့္ေဆာင္သြားေသာ ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို ဘယ္လို ျပန္ပင့္ေဆာင္ရပါ့မလဲဘုရား” ဟုေလွ်ာက္ေသာအခါ ……
မေထရ္က “ ဓါတ္ေတာ္မ်ား ပင့္ေဆာင္ရန္ အပို္င္းကိုေတာ့ ငါတာ၀န္ယူပါ့မယ္”
အဇာတသတ္ “ ဒီလိုဆို အရွင္ျမတ္ဘုရားက ဓါတ္ေတာ္ကို ပင့္ေဆာင္ေတာ္မူပါဘုရား၊ တပည့္ေတာ္က ဓါတ္ထားမည့္ ေနရာကို လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရေအာင္ ျပဳလုပ္စီမံပါမည္ဘုရား” ဟု မေထရ္အားေလွ်ာက္ထားပါသည္။ သို႔ႏွင့္..အရွင္မဟာကႆပအရွင္ျမတ္သည္ ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို ပင့္ေဆာင္ရန္ ေရွးဦးစြာ ဆင္ျခင္ၾကည့္ေသာအခါ ရာမရြာတြင္ရွိေသာ ဓါတ္ေတာ္မ်ားမွာ နဂါးေစာင့္သည္ျဖစ္၍ မည္သည့္ အႏၱရာယ္မွ မျဖစ္နိုင္ေပ။ ေနာင္ေသာအခါတြင္ သီဟိုဠ္ကၽြန္း မဟာေစတီတည္ရာ၌ ဌာပနာလိမ့္မည္ကို ႀကိဳတင္သိျမင္ေတာ္မူေသာေၾကာင့္ ထို ရာမရြာမွ ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို မပင့္ေဆာင္ခဲ့ေတာ့ေခ်။ ရာမရြာမွတစ္ပါး က်န္သည့္ ခုႏွစ္ၿမဳိ႕တို႔မွ အသီးသီးေသာ မင္းတို႔အား ပူေဇာ္နိုင္ရံု ဓါတ္ေတာ္အနည္းငယ္စီသာ ထားခဲ့ၿပီး ခုႏွစ္ၿမိဳ႕မွာ ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို ပင့္ေဆာင္ေတာ္မူခဲ့ပါေတာ့သည္။
အရွင္မဟာကႆပသည္ ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္၏ အေရွ႕ေတာင္ေထာင့္အရပ္တြင္ “ ဒီအရပ္မွာရွိတဲ့ ေက်ာက္ဖ်ာႀကီးလည္း မရွိပါေစနဲ႕၊ ေျမေကာင္းေျမသန္႔ျဖစ္ပါေစ၊ ၿပီးလွ်င္ သည္အရပ္မွာ ေရေတြလည္းမထြက္ပါေစနဲ႔” ဟု အဓိ႒ာန္ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ အဇာတသတ္ မင္းကလည္း အရွင္မဟာကႆပ အဓိ႒ာန္ေတာ္မူသည့္ ဓါတ္ေတာ္ထားမည့္ေျမေနရာကို တူးေဖၚေစပါသည္။ တူးေဖၚရာမွ ထြက္ရွိလာေသာ ေျမမ်ားကို အုတ္ဖုတ္ေစၿပီး ထိုအုတ္ျဖင့္ ရွစ္ဆယ္ေသာ မဟာသ၀ကတို႔၏ ေစတီမ်ားကို တည္ေစခဲ့ပါသည္။
ထိုသုိ႔ျပဳေနသည့္အျခင္းအရာကို ျမင္ၾကကုန္ေသာ လူတို႔သည္ “ သည္ေနရာမွာ မင္းႀကီး ဘာမ်ားလုပ္မလို႔ပါ့လိမ့္” ဟု လူမ်ား ေမးျမန္းစံုစမ္းလာၾကေသာအခါ ဓါတ္ေတာ္ထားမည့္ အေၾကာင္းကို လံုး၀မသိေစဘဲ မဟာသ၀ကမ်ား၏ ေစတီတည္ရန္ စီမံေနၾကပါသည္ ဟုသတင္းလြင့္ထားခဲ့ပါသည္။(ဓါတ္ေတာ္မ်ားလံုၿခံဳေစရန္အတြက္ အမွန္အတို္င္းမေျပာျခင္းျဖစ္သည္ကို သတိျပဳ)။ ဤေနရာတြင္ ဓါတ္ေတာ္ထားမည္ဟု အဇာသတ္မင္းႏွင့္အရွင္မဟာကႆပမေထရ္မွတစ္ပါး မည္သူမွ် မသိၾကေခ်။
သို႔ႏွင့္ အေပၚယံေျမႀကီးမွ အေတာင္ရွစ္ဆယ္္(ေပ-၁၂၀-ခန္႔)တြင္ ေအာက္အခင္းကို ေၾကးအခင္းႀကီးကို ခင္းေစ၍ ထိုေၾကးအခင္းႀကီးအေပၚ၌ ထူပါရံုေစတီအိမ္ပမာဏ္ရွိေသာ ေၾကးနီ တုိက္အိမ္ႀကီးကို ျပဳလုပ္ေစပါသည္။ ၿပီးလွ်င္ အဆင့္ဆင့္ ငံုနိုင္ေလာက္ ေသာ စႏၵကူးေရႊၾကဳတ္(၈)လံုး၊ စႏၵကူးေရႊေစတီ(၈)ဆူတို႔ကို အသင့္စီမံ ျပဳလုပ္ေစပါသည္။ ၿပီးလွ်င္ ျမတ္စြာဘုရား၏ သရီရဓာတ္ေတာ္မ်ားကုိ ေရွးဦးစြာ စႏၵကူး၀ါၾကဳတ္၌ ထည့္ၿပီးလွ်င္ ထိုၾကဳတ္ကိုလည္း အျခားစႏၵကူးေရႊၾကဳတ္တြင္ ထည့္ေစပါသည္။ ထိုစႏၵကူးေရႊၾကဳတ္ကို စႏၵကူးေရႊေစတီ ရွစ္ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
ဌာပနာခဲ့ပါတယ္။
ထိုစႏၵကူး ေစတီရွစ္ဆူကုိ စႏၵကူးအနီ ႀကဳတ္ရွစ္လံုးတို႔တြင္ ေရွးနည္းတူ အဆင့္ဆင့္ ထည့္ေစၿပီးလွ်င္ စႏၵကူးနီၾကဳတ္ ရွစ္လံုးကို စႏၵကူးနီေစတီ ရွစ္ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
တဖန္ စႏၵကူးနီေစတီရွစ္ဆူတို႔ကို ဆင္စြယ္ၾကဳတ္ရွစ္လံုးတို႔တြင္ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစၿပီးလွ်င္ ထိုဆင္စြယ္ၾကဳတ္ ရွစ္လံုးကုိ ဆင္စြယ္ေစတီရွစ္ ဆူ တို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
-ဆင္စြယ္ေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကုိ ရတနာခုႏွစ္ပါး စီျခယ္ထားေသာ ၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔တြင္ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစၿပီးလွ်င္ ထိုၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔ကုိ ရတနာခုႏွစ္ပါးစီျခယ္ထားေသာ ေစတီ ရွစ္ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
-ရတနာခုႏွစ္ပါးစီျခယ္ထားေသာ ေစတီရွစ္ဆူတို႔ကို ေရႊၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစ၍ ထိုၾကဳတ္ရွစ္လံုး တို႔ကို ေရႊေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
-ထိုေရႊေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကုိ ေငြၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌္ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစၿပီး၍ ထိုၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔ကုိ ေငြေစတီ ရွစ္ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါ သည္။
-ထိုေငြေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကို ျမၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစၿပီး၍ ထိုျမၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔ကုိ ျမေစတီ ရွစ္ဆူတုိ႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါ သည္။
- ထိုျမေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကုိ ပတၱျမားနီၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌ အဆင့္ဆင့္ထည့္သြင္းေစၿပီး၍ ထိုပတၱျမားနီၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔ကို ပတၱျမားနီေစတီ ရွစ္ ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
- ထုိပတၱျမားနီေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကုိ မသာရဂလ္ေက်ာက္(ပတၱျမားေျပာက္)ၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌ အဆင့္ဆင့္ထည့္ေစၿပီး၍ ထုိပတၱျမားေျပာက္ ၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔ကို ပတၱျမားေျပာက္ေစတီ ရွစ္ဆူတို႔တြင္ ထည့္သြင္ေစပါသည္။
- ထိုပတၱျမားေျပာက္ေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ကုိ ဖလ္ၾကဳတ္ ရွစ္လံုးတို႔၌ အဆင့္ဆင့္ထည့္သြင္းေစၿပီး၍ ထုိဖလ္ၾကဳတ္ရွစ္လံုးတို႔ုကို ဖလ္ေစတီ ရွစ္ဆူတို႔ တြင္ ထည့္သြင္းေစပါသည္။
-
ထိုကဲ့သုိ႔ အားလံုးတို႔၏ အထက္ဆံုးျဖစ္ေသာေနရာ၌ အျပင္အက်ဆံုး ဖလ္္ေစတီသည္ သီဟိုဠ္ကၽြန္း ထူပါရံုရာမေစတီပမာဏ ရွိ၏
ထိုဖန္ေစတီ၏အထက္တြင္ ရတနာေက်ာင္းေဆာက္ေစသည္။ ထိုရတနာေက်ာင္း၏အထက္တြင္ ေရႊေက်ာင္းႀကီးကို ေဆာက္ေစသည္။ ေရႊေက်ာင္း၏ အထက္တြင္ ေငြေက်ာင္းကို ေဆာက္လုပ္ေစသည္။ ေငြေက်ာင္း၏ အထက္တြင္ ေၾကးနီေက်ာင္း။ ထိုေၾကးနီေက်ာင္းတြင္ ရတနာသဲကို ႀကဲလ်က္ ၾကည္းပန္း၊ ေရပန္း၊မ်ားစြာတို႔ကို ဖရိုဖရဲ ျဖန္႔ႀကဲကာ ငါးရာငါးဆယ္ဇာတ္ေတာ္၊ ရွစ္ဆယ္ေသာ မဟာေထရ္၊ သုေဒၶါဒနမင္းႀကီး၊ မဟာမာယာေဒ၀ီမိဖုရား၊ဖြားဖက္ေတာ္ ခုႏွစ္ေယာက္ ပုသ႑ာန္အားလံုးကုိ ေရႊခ်ည္းသက္သက္ျဖင့္ သြန္းလုပ္ေစ၍ ေရႊတံခြန္ငါးရာ၊ ေငြတံခြန္ငါးရာတို႔ိကို ေဆာက္ေစသည္။ ေရႊဆီမီးခြက္ငါးရာ၊ ေငြဆီမီးခြက္ငါးရာတို႔ကို လုပ္ေစ၍ နံ႔သာဆီမ်ားထည့္ကာ ဘြဲ႔ျဖဴခ်ည္ မီးစာတို႔ကို ညွိထြန္းထားေလသည္။
ထိုအခါ အရွင္မဟာကႆပမေထရ္က ထိုဓါတ္ေတာ္တိုက္တြင္ “ပူေဇာ္ထားေသာ ပန္းမ်ား မည္သည့္အခါမွ် မညိဳးပါေစသတည္း။ ပူေဇာ္ထားေသာ နံ႔သာဆီမီးမ်ား မည္သည့္အခါမွ် မၿငိမ္းေစသတည္း” ဟု အဓိ႒ာန္ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ရာေက်ာ္တိုင္ေအာင္ ပန္မ်ားလည္း မညိဳးေျခာက္သည့္အျပင္ ထြန္းထားသည့္ နံ႔သာဆီမီးမ်ားလည္း မၿငိမ္းဘဲ ရွိေနေလေတာ့သည္။
ထုိကဲ့သုိ႔ တာရွည္ခံသည့္ ဆီမီးႏွင့္ ပန္းမ်ားသည္ ယခုေခတ္တြင္ ျမင္ေတြ႕ရန္ ခက္ခဲလွသည္။ အစြမ္းထက္သည့္ သိပၸံပညာရွင္ ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ထိုကဲ့သုိ႔ ဖန္တီးနိုင္ဖို႔ဆိုသည္မွာ မျဖစ္နိုင္ေပ။ ဤကား အရွင္မဟာကႆပမေထရ္၏ တန္ခိုးအာႏုေဘာ္ေၾကာင့္ ႏွစ္ေပါင္းရာခ်ီ၍ ပကတိပင္ကိုယ္အတိုင္းရွိခဲ့ေပသည္။
ေရႊေပလႊာတြင္လည္း “ ေနာင္ေသာအခါ ပိယဒါသ အမည္ရွိေသာ မင္းသားသည္ အေသာကမင္းတရားျဖစ္လိမ့္မည္။ ထိုအေသာကမင္းတရားသည္ ဤဓါတ္ေတာ္ကို ပ်ံ႕ႏွံ႔ေစလိမ့္မည္” ဟူ၍ စာေရးထားခဲ့ပါသည္။
ဤသို႔ျဖင့္ အဇာတသတ္မင္းသည္ မိမိကိုယ္၌ ဆင္ျမန္းထားသည့္ တန္ဆာမ်ားကို ဤဓါတ္ေတာ္တိုက္၌ ပူေဇာ္ခဲ့ကာ အတြင္းကစ၍ တံခါးကုိ ပိတ္ကာ ထြက္ခဲ့သည္။ ထိုမွတဆင့္ ေၾကးနီေက်ာင္းကုိ ပိတ္ၿပီး ထိုတံခါး၏ မင္းတုပ္ေနရာတြင္ ႀကီးမားေသာ ပတၱျမားတံုးႀကီးကို ဖြဲ႕ခ်ည္ထားခဲ့ၿပီး “ ေနာင္တြင္ မင္းဆင္းရဲသည္ သည္ပတၱျမားႀကီးကို ယူ၍ ဓါတ္ေတာ္တို႔အား ပူေဇာ္ေစသတည္း” ဟု စာေရးထားခဲ့သည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ သိၾကားမင္းသည္ ၀ိသႀကံဳနတ္သားကုိ ေခၚကာ အဇာတသတ္မင္း ဓါတ္ေတာ္ထားရာ၌ လံုၿခံဳမႈအျပည့္ရွိေစရန္ အေစာင့္အေရွာက္ထားေပးပါ ဟု ေစလိုက္သည္။ ၀ိသႀကံဳနတ္သားလည္း သိၾကားမင္းေစခုိင္းသည့္အတိုင္း ဓါတ္ေတာ္ထားရာ ေနရာ၌ သစ္သားရုပ္တို႔ကုိ သန္လ်က္စြဲကိုင္ဟန္ျပဳၿပီး ေလကဲ့သို႔ လ်င္ျမန္စြာ ပတ္ခ်ည္လွည့္ေနေသာ ယႏ ၱရားႀကီးကုိ တပ္ဆင္ခဲ့သည္သာမက ေၾကာက္စရာအသြင္ေဆာင္ေသာ သားရဲရုပ္မ်ားလည္း တတ္ဆင္ခဲ့ပါသည္။ ထိုမွတဆင့္ အဇာတသတ္မင္းသည္ ထိုဓါတ္ေတာ္တိုက္အထက္မွ ႀကီးမားေသာ ေက်ာက္ဖ်ာခ်ပ္ႀကီးျဖင့္ ပိတ္၍ အထက္တြင္ ေက်ာက္ေစတီကို တည္ထားခဲ့သည္။ ထိုကဲ့သုိ႔ စီမံခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ဓါတ္ေတာ္ထားရာကို မည္သူမွ် မသိခဲ့ေခ်။ ဤကား အရွင္မဟာကႆပမေထရ္ႏွင့္အဇာတသတ္မင္းတို႔၏ ဓါတ္ေတာ္တိုက္ ထားခဲ့သည့္ သမိုင္းမွတ္တိုင္တစ္ခုျဖစ္ပါသည္။ (ထိုဆုိခဲ့သည့္ အေၾကာင္းကို ရာဇ၀င္မ်ား၌ ကြဲလြဲမႈမ်ားရွိသျဖင့္ ျဖစ္နိုင္ေခ်ရွိသည္မ်ားကို အနီးစပ္ဆံုးေရးသားထားသည့္ မွန္နန္းမဟာရာဇ၀င္ေတာ္ႀကီးတြင္ လာရွိသည့္ အတိုင္း နည္းမီ၍ ျပန္လည္ေဖၚျပေပးလိုက္ပါသည္။)
သီရိဓမၼာေသာကမင္းႀကီး ဓါတ္ေတာ္မ်ားကုိ တူးေဖၚပင့္ေဆာင္ျခင္း
ကၽြန္ပ္သည္ မေသခ်ာမေရရာေသာ စံုစမ္းမႈတု႔ိျဖင့္ ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္တြင္ ဓါတ္ေတာ္ရွိမည္ထင္သည့္ေစတီမ်ားကို ေဖါက္ထြင္းကာ ရွာခဲ့ ပါေသာ္လည္း ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို မျမင္ေတြ႕ေသာေၾကာင့္ ယခင္အတုိင္းလက္ရာမပ်က္ ေစတီမ်ားကို ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပးခဲ့ပါၿပီး၊ ရဟန္း၊ ဘိကၡဳနီ၊ ဥပါသကာ၊ဥပါသိကာ ပရိသတ္ေလးပါးကို ေခၚေဆာင္ကာ ေ၀သာလီျပည္သို႔ ဓါတ္ေတာ္ရွာပံုေတာ္ ထြက္ခဲ့ပါသည္။ ထိုမွတဆင့္ ကပိလ၀တ္ျပည္၊ ရာမရြာ၊အလႅကပၸျပည္၊ ေ၀႒ဒီပျပည္၊ပါ၀ါျပည္၊ကုသိနာရံုျပည္ အၿမိဳ႕ၿမိဳ႕အရြာရြာတြင္ရွိသည့္ ေစတီမ်ားကို ေဖါက္ကာ ရွာခဲ့ပါေသာ္လည္း ဓါတ္ေတာ္မ်ားကုိ မရခဲ့ေပ။ ကၽြန္ပ္ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကား ၾကက္ဥအစရွာမရသကဲ့သုိ႔ု သဲလြန္စမွ် မရရွိခဲ့ေပ။ ကၽြန္ပ္သည္ ထိုထိုေဖါက္ခဲ့ၿပီးေသာ ေစတီတိုင္းကို ယခင္မူမပ်က္ေအာင္ ျပန္လည္ျပဳျပင္ေစခဲ့ပါသည္။ ကုသိုလ္ျပဳရာတြင္ အကုသိုလ္ေတာ့ အျဖစ္မခံနုိင္ ဟု ကၽြန္ပ္ေတြးမိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။
ထိုအခါ ကၽြန္ပ္တို႔သည္ ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္သုိ႔ ျပန္လာခဲ့ၾကပါသည္။ ဤတြင္ ကၽြန္ပ္သည္ ပရိသတ္ေလးပါးတို႔ကို စည္းေ၀းေစၿပီး “ အရွင္ျမတ္တို႔ဘုရား…..ဓါတ္ေတာ္ထားရာကို သိရွိေသာသူ ရွိၾကပါသလားဘုရား” ဟုေမးေလွ်ာက္ေသာအခါ အသက္(၁၂၀)အရြယ္ရွိ မေထရ္ ႀကီးတစ္ပါးက “ ျမတ္ေသာမင္းႀကီး….ဓါတ္ေတာ္ထားရာကုိေတာ့ မသိပါ၊ ဒါေပမယ့္ ငါရဲ႕အဘိုးျဖစ္သူ မေထရ္က ငါ ခုႏွစ္ႏွစ္အရြယ္မွာ ပန္းမ်ားထည့္ထားသည့္ ေတာင္းကုိယူေစၿပီး ေက်ာက္ေစတီႀကီးရွိသည့္ေနရာသုိ႔ အတူတကြသြား ေရာက္ေသာအခါ ထိုေက်ာက္ေစတီကို ပန္းမ်ားျဖင့္ ပူေဇာ္ခဲ့ပါသည္။ ထိုအခါ အဘုိျဖစ္သူမေထရ္က “ ကိုရင္….သည္ေနရာဟာ မွတ္သားစရာေကာင္းတဲ့ အရပ္ျဖစ္တယ္။” ဟု ကၽြန္ပ္ အား ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္၊ ျမတ္ေသာမင္းႀကီး ငါသိ္တာ ဒီေလာက္ပါပဲ” ဟု မေထရ္က ေျပာျပေသာခါ ကၽြန္ပ္ စံုစမ္းထားသည့္အေၾကာင္းအရာ မ်ားအနက္ ေက်ာက္ေစတီရွိသည့္အရပ္ဟု ပါရွိရာ တစ္ခါမွ် မျဖစ္ဖူး ေသာ ပီတိေသာမနႆမ်ားျဖင့္ ကၽြန္ပ္္သည္ ရႊင္လန္းတက္ႀကြ လာၿပီး “တန္ေတာ့….ဒီေနရာဟာ ဧကန္မုခ် ဓါတ္ေတာ္တိုက္ထားရာ ျဖစ္ဖို႔ေသခ်ာေလာက္ေပတယ္” ဟုေတြးကာ မေထရ္ညြန္ျပသည့္ အရပ္သို႔သြားၿပီး ထူထပ္ေနေသာ ေတာခ်ဴံမ်ားကုိ သုတ္သင္ရွင္းလင္းေစခဲ့ပါသည္။
ထိုသို႔ရွင္းလင္းေသာအခါ ဦးစြာ ေပၚထြက္လာသည့္ ေက်ာက္ေစတီကို ျမင္ရပါသည္။ ထိုမွတစ္ဆင့့္္ ေက်ာက္ေစတီ၏ ေျမမႈန႔္တို႔ကို ဖယ္ရွားလိုက္ေသာအခါ အဂၤေတအုတ္(ေက်ာက္ဖ်ာ)ကို ျမင္ရပါသည္။ ထိုအဂၤေတအုတ္(ေက်ာက္ဖ်ာ)ကို ပယ္ရွား၍ အတြင္းသုိ႔ ဆင္းလိုက္ေသာအခါ ရတနာခုႏွစ္ပါးျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ သစ္သားရုပ္ႀကီးသည္ သံလ်က္ကိုင္လွ်က္ ထိုသံလ်က္ႀကီးသည္ လွ်င္ျမန္စြာ ခ်ာခ်ာလည္ေနတာကို ေတြ႕ျမင္ရပါသည္။ ထိုအခါ ထိုစက္ယႏၱရားတပ္ဆက္ထားသည့္ ထိုအရုပ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္ဖို႔ရာ ခက္ခဲေနပါသည္။ ကၽြန္ပ္သည္လည္း လူထဲကလူတစ္ေယာက္ပင္ျဖစ္ရာ ႀကံရာမရသည့္အဆံုး နတ္၀င္သည္တို႔ကို ေခၚေစ၍ သူတို႔၏ အကူအညီျဖင့္ ျပဳလုပ္ေစေသာ္လည္း မည္သို႔ မွ် အရာမထင္ခဲ့။ ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ပ္သည္ ေနာက္ဆံုးတြင္ နတ္မ်ားကုိ တိုင္တည္ကာ “ ငါသည္ ဒီဓါတ္ေတာ္တို႔ကို ရွစ္ေသာင္းေလးေထာင္ ေသာ ေစတီတို႔မွာ ဌာပနာၿပီး ပူေဇာ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ပ္အား နတ္တို႔သည္ အႏၱရာယ္ကင္းေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ေတာ္မူပါ” ဟု နတ္မ်ားအား တိုင္တည္လုိက္ပါသည္။
ထိုအခ်ိန္တြင္ တာ၀တိ ံသာမွ သူၾကားမင္းသည္ ထိုအေၾကာင္းကို သိျမင္သည့္အတြက္ ၀ိသႀကံဳနတ္သားအား “ အေမာင္၀ိသႀကံဳ ဓမၼာေသာကမင္းႀကီးဟာ ဓါတ္ေတာ္တို႔ကို ပင့္ေဆာင္ဖု႔ိအတြက္ ဓါတ္ေတာ္တိုက္အတြင္းကို ဆင္းေနၿပီ၊ အႏၱရာယ္မ်ားကင္းရွင္းေအာင္ သင္သြားၿပီး သစ္သားစက္ယႏၱရားကုိ ဖယ္ရွားလိုက္ပါ” ဟုေစခိုင္းလိုက္ေသာအခါ. ၀ိသႀကံဳနတ္သားသည္ ေသွ်ာင္ငါးခုထံုးထားသည့္ လူငယ္ အသြင္ျဖင့္ ေယာင္ေဆာင္၍ ေလးကုိ ကိုင္ကာ
“ အရွင္မင္းႀကီး ကၽြန္ပ္ သစ္သားရုပ္ကို ဖယ္ရွင္းေပးပါ့မယ္” ဟုေျပာသည္။ (ဆက္ရန္)
Sunday, November 23, 2008
သံုးရာစုထဲက ဘ၀ပံုရိပ္ (၈)
Posted in: ေဆာင္းပါး
0 comments:
Post a Comment