Tuesday, November 18, 2008

သံုးရာစုထဲက ဘ၀ပံုရိပ္ (၄)

ကၽြန္ပ္သည္လည္း ပ်ားရည္ေလာင္းလွဴၿပီးသည့္အခ်ိန္မွစ၍ စိတ္ထဲရႊင္လန္းႏွစ္သက္လြန္းသည့္အတြက္ ထိုအလွဴကို ဖန္ခါထပ္ထပ္ ဆင္ျခင္ပြားမ်ား၍ ေနပါသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ပ်ားရည္အတြက္ ေတာကေန အိမ္သို႔ ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာေသာ အစ္ကို ႏွစ္ေယာက္အား “ အစ္ကိုတို႔ေရ………အစ္ကိုတို႔ ၀မ္းေျမာက္ၾကပါေတာ့၊ ရႊင္လန္းၾကပါေတာ့၊ ႀကည္ညိဳစိတ္ေတြ ျဖစ္ၾကပါကုန္ေတာ့” ဟု ဆိုလာေသာေၾကာင့္ အစ္ကိုမ်ားက “ ဘာမ်ားတုန္း ငါ့ညီရ…”

“ ဒီလို…အစ္ကိုရ……ကၽြန္ပ္အတြက္ရယ္၊ အစ္ကိုယ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ရယ္ သံုးေယာက္စာ ပ်ားရည္ကို အရွင္ျမတ္ပေစၥကဗုဒၶါ အား ေလာင္းလွဴလိုက္ပါတယ္၊ အစ္ကုိတို႔ ၀မ္းသာရေအာင္လို႔ပါ……အလွဴခံဆိုတာ ေတြ႕ခဲတယ္အစ္ကုိတို႔ေရ…ႀကံဳတုန္းလွဴလိုက္ရတာေလ.. ၀မ္းသာေပေတာ့ ၊ ၾကည္ႏူးေပေတာ့ အစ္ကုိတို႔ေရ….” ဟု ကၽြန္ပ္သည္ ေရႊအိုးႀကီးတစ္လံုးေကာက္ရသည့္ပမာ စိတ္ရႊင္လန္းထက္သန္စြာႏွင့္ အစ္ကုိႀကီးႏွစ္ေယာက္အား ေျပာျပလိုက္သည္။
ထိုအခါ အစ္ကိုအႀကီးဆံုးက “ငါ့ညီလွဴတာေတာ့ထားပါေတာ့ …ပ်ားရည္ကို လွ်ံက် ဖိတ္စင္သည့္တိုင္ေအာင္ လွဴလုိက္တာကုိ သူမို႔လို႔ အလိုက္မသိ ခံယူရက္လိုက္တာ၊ ဧကႏၱ ငါ့ညီထံမွ အလွဴခံသြားသူဟာ ဒြန္းစ႑ားတစ္ေယာက္မ်ား ျဖစ္ေနမလားဘဲ” ဟု ေတြးကာ “ဒြန္းစ႑ားတို႔လည္း သကၤန္း၀တ္ကုန္က်တာကိုး…….ငါ့ညီလက္ကေန အလွဴခံသြားသူဟာ မညွာမတာ သံုးေယာက္စာေတာင္ယူသြားတဲ့ အတြက္ ဒြန္းစ႑ား ျဖစ္လိမ့္မယ္” ဟု ကၽြန္ပ္အစ္ကိုယ္အႀကီးဆံုးက အမ်က္ေဒသထြက္ကာ မျမင္ခဲ့ရေသာ ပေစၥကဗုဒၶါအား ဆဲဆိုေလေတာ့၏။
အစ္ကိုႀကီးသာ ေဒါသထြက္ေနသည္မဟုတ္ အစ္ကိုလတ္ပါ ေဒါသထြက္ေနသည့္အတြက္ သူ၏မ်က္ႏွာႀကီးသည္ နီးျမန္းလွ်က္ “အလိုက္အကမ္းအဆိုးမသိ ….ငါ့ညီဆီက ပ်ားရည္အလွဴခံသြားတဲ့ ပေစၥကဗုဒၶါ ကို သမုဒၵရာတစ္ဖက္ ကမ္းသုိ႔ ပစ္လိုက္ရရင္ေကာင္းပါဘိ” ဟု အစ္ကိုလတ္ကလည္း ဆိုခဲ့ေခ်၏။
ျဖစ္ပ်က္ၿပီးတဲ့အရာတစ္ခုအတြက္ မည္သို႔မွ် ျပန္လည္ျပဳျပင္၍ မရနိုင္ေတာ့ေပ။ ကၽြန္ပ္ကား ေစတနာထက္သန္စြာျဖင့္ လွဴဒါန္းခဲ့ေပမယ့္ အစ္ကုိႀကီးႏွစ္ေယာက္ကား ကၽြန္ပ္လွဴဒါန္းခဲ့၍သာ မတတ္သာပဲ ၿငိမ္ေနရသည္၊ ပေစၥကဗုဒၶါအေပၚတြင္ေတာ့ အခဲမေက် ျဖစ္ခဲ့ေပသည္။ ဤပ်ားရည္အလွဴပြဲတြင္ ကၽြန္ပ္က စိတ္ထားျဖဴစင္သေလာက္ ကၽြန္ပ္အစ္ကိုမ်ားကေတာ့ သူေတာ္ေကာင္းကို ျပစ္မွားခဲ့မိေခ်ၿပီ။
ထိုပ်ားရည္လွဴခဲ့သည့္အခ်ိန္တုန္းက မတူညီသည့္ စိတ္ေနစိတ္ထားမ်ားေၾကာင့္ ဘ၀၏ အေျပာင္းအလဲမ်ား အႀကီးအက်ယ္ျဖစ္သြားလိမ့္မည္ ဟု သိခဲ့မည္ဆိုပါလွ်င္…………..။
ေနာင္အခါတြင္ အလွဴ၏ အက်ဳိးႏွင့္စပ္၍ ကၽြန္ပ္ ေျပာျပေသာအခါ ထိုပ်ားရည္အလွဴအတြက္ အစ္ကိုႏွစ္ေယာက္လည္း ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာစြာျဖင့္ စာဂႏုႆတိ ကုသိုလ္မ်ား ရခဲ့ၾကသည္မဟုတ္ပါေလာ။
ထိုအလွဴျပဳစဥ္က ကၽြန္ပ္ထံသုိ႔ ပ်ားရည္အလွဴခံနိုင္ရန္ လမ္းညြန္ေပးခဲ့ေသာ အိုးထိန္းသည္ ကၽြန္မသည္လည္း ပ်ားရည္လွဴသူ၏ ဆု ေတာင္းကို ပေစၥကဗုဒၶါက မိန္႔ေတာ္မူေသာအခါ “ ေနာင္တြင္ ပ်ားရည္လွဴသူ၏ မိဖုရားျဖစ္ရပါလို၏” ဟု ဆုေတာင္းခဲ့ပါသည္။
ထိုအျဖစ္အပ်က္တို႔တြင္ ညီအငယ္ဆံုး ကၽြန္ပ္ ဓမၼာေသာကသည္ကား ပ်ားရည္အလွဴေကာင္းမႈေၾကာင့္ ဇမၺဴဒီပါကၽြန္းတစ္ကၽြန္းလံုး တြင္ ဧကရာဇ္မင္း အျဖစ္ကို ရရွိခဲ့ပါသည္။ အိုးထိန္းသည္ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႕ဆုေတာင္းအတိုင္းပင္ အဆင္းအလြန္လွသည့္ အသႏၶိမတၱာ မိဖုရားႀကီး ျဖစ္ရပါသည္။ သမုဒၵရာတစ္ဖက္သို႔ လြင့္ပစ္လိုက္ရ ေကာင္းမွာပဲ ဟု အမ်က္ေဒါသျဖင့္ ေျပာဆိုခဲ့ေသာ ကၽြန္ပ္အစ္ကုိလတ္ကေတာ့ သီဟိုဠ္ကၽြန္းတြင္ ဘုန္းတန္ခိုးႀကီးေသာ ေဒ၀ါနံပိယတိႆမင္း ျဖစ္လာေလသည္။ အစ္ကိုယ္အႀကီးဆံုးကား ပေစၥကဗုဒၶါအား ဒြန္းစ႑ား ဟု ဆိုေသာေၾကာင့္ ေနာင္တြင္ ဒြန္းစ႑ားရြာ၌ျဖစ္ကာ နိေျဂာဓသာမေဏ ျဖစ္ေလသည္။(၀စီေဘဒ၏ သတိထားစရာအခ်က္တစ္ခုျဖစ္သည္)။
ကၽြန္ပ္ေျပာလိုသည္မွာ ကုသိုလ္မ်ဳိးေစ့ စိုက္ပ်ဳိးၾကသည့္အခါ စိုက္ပ်ဳိးတတ္ဖို႔ အထူးလိုအပ္သည္ဟု ေျပာလိုပါသည္။ စိတ္သေဘာထားျပည့္၀လွ်င္ ျပည့္၀သေလာက္ အက်ဳိးခံစားခြင့္ရွိသကဲ့သုိ႔ စိတ္ထားယုတ္ညံ့လွ်င္ ယုတ္ည့ံသေလာက္ အက်ဳိးဆုတ္ယုတ္မႈမ်ားလွေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မာဃာေဒ၀မင္းႀကီးက သူ႔သားေတာ္အား မွာေတာ္မူပံုအခဏ္းတြင္…..
၀ိပါက္ဟူသည္…
လွ်ာမရွည္ခင္၊ ျပန္လည္တစ္မ်ဳိး၊ မေကာင္းက်ဳိးျဖင့္၊ ေနာက္ပိုးလိုက္တက္၊ သူ႔ကိုဖ်က္ကာ ၊ ကိုယ္ပ်က္တတ္စြာ။
ဤလူ႔ရြာ၀ယ္၊ ဓမၼတာအရိုး၊ ပမာႏိုးမို႔၊ ခါးမ်ဳိး ခ်ဳိမ်ဳိး ၊ ေစ့စိုက္ပ်ဳိးကာ၊ ထိုပ်ဳိးအလား..၊ မျခားတူ၏၊ ခါးခ်ဳိသီးသုိ႔၊
သားႀကီးမင္းပ်ဳိ၊ မပိုက္ သို္ေလာ့၊ သူ႕ကုိသရမ္း၊ မေလွ်ာ့ၾကမ္းတဲ့၊ လူ နန္းကိစၥ၊ က်ဳိးမလွဘူး၊ နိယာမမ်ဳိး၊
အေကာင္းဆိုးတည္း၊ ျပည့္က်ဳိးႏွစ္ပါး၊ ျဖစ္တတ္ျငားက၊ ဘုရားေသာ္မွ ၊ မလြတ္ရဘူး။ လို႔ စပ္ဆိုခဲ့ေပသည္။
ဤကား ကၽြန္ပ္၏ ေရွးဘ၀ကံအေၾကာင္းကို တစ္ေစ့တစ္ေစာင္း ေဖၚျပရျခင္းပါ။
နိေျဂာဓသာမေဏ၏ ေနာက္ေၾကာင္း..
တစ္ဆက္တည္း ကၽြန္ပ္၏ ဘ၀ဇာတ္ေၾကာင္းမွာ မပါလွ်င္မၿပီး ဟုေျပာနိုင္သည့္ နိေျဂာဓသာမေဏ ၏ ေနာက္ခံသမိုင္း (background history) ကို မေျပာရင္ မျပည့္စံုတာမို႔ ေျပာရဦးမည္ေပါ့……..
တစ္ရာတစ္ေယာက္ေသာ ညီေတာ္ေနာင္ေတာ္တို႔အနက္ ေနာင္ေတာ္တစ္ေယာက္ျဖစ္သည့္ သုမနမင္းသားအား ေနာင္တြင္ ပုန္ကန္မည္စိုးေသာေၾကာင့္၄င္း၊ ကၽြန္ပ္၏ထီးနန္းကို ထိပါးလာမည္စိုးေသာေၾကာင့္ ေနာင္ေတာ္ပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ရန္သူအလား သတ္ခဲ့မိပါသည္။
ထိုအခါ သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးသည္ သူ၏ခင္ပြန္းျဖစ္ေသာ သုမနမင္းသားအား သတ္လိုက္ၿပီဟူေသာ သတင္းကို ၾကားခဲ့ရသည္။ သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးတြင္လည္း သုမနမင္းသားကုိစြဲ၍ ကိုယ္၀န္အရင့္အမာႀကီးႏွင့္ျဖစ္ေနသည္။ ကၽြန္ပ္ကလည္း က်ဳပင္ခုတ္က်ဳငုတ္မက်န္ဆို သကဲ့သုိ႔ ခလုတ္မွန္သမွ် ႀကီးႀကီးငယ္ငယ္ အကုန္ရွင္းရေပမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ထင္သည္၊ သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးသည္ ကိုယ္၀န္အရင့္အမာႏွင့္ ကၽြန္ပ္၏ နယ္ပယ္မွ လြတ္ေအာင္ တိမ္းေရွာင္ခဲ့ရာ၊ တစ္ခုေသာ ဒြန္းစ႑ားတို႔ ေနထိုင္ေသာ ရြာတစ္ရြာသို႔ ေရာက္ခဲ့ပါသည္။ ထိုဒြန္းစ႑ားရြာ၏ အႀကီးအကဲအိမ္အနီးတြင္ ပေညာင္ပင္ႀကီးတစ္ခုရွိပါသည္။ ထိုပေညာင္ပင္ကို ေစာင့္ေသာနတ္မင္းက “ သုမနေဒ၀ီ…အသင္ ဒီကိုလာခဲ့၊ ဒီေနရာမွာပဲေနပါ” ဟု နတ္တို႔၌ျဖစ္ေသာ ျပသဒ္တစ္ခုကို ဖန္ဆင္းေပးၿပီး သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးအား ေနထိုင္ေစပါသည္။ ဤ၌ ပေညာင္ပင္ရင္းတြင္ ျပႆဒ္ျဖင့္ ေနရသည္ကို နတ္တို႔၏ တန္ခိုးအာႏုေဘာ္ႏွင့္ ျပဳလုပ္ထားေသာေၾကာင့္ မည္သူမွ် ထင္ထင္ရွားရွားမျမင္ရခဲ့ေပ။
သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးလည္း ဒြန္းစ႑ားရြာသို႔ ေရာက္သည့္ေန႔တြင္ပင္လွ်င္ ကမၼဇေလလႈပ္ကာ သားေတာ္ေလးတစ္ပါးအား ဖြားျမင္ခဲ့ပါသည္။ ထိုသားေတာ္၏အမည္ကိုလည္း ပေညာင္ပင္ကို အစြဲျပဳ၍ “ နိေျဂာဓလုလင္” ဟု အမည္မွည့္ေလ၏။
နိေျဂာဓလုလင္သည္ ရွင္ဘုရင္ေသြး၊မင္းေသြးပါပါလွ်က္ ဒြန္းစ႑ားရြာ၌ ျဖစ္ရသည့္အေၾကာင္းမွာ…… အခါးမ်ဳိးစို္က္လွ်င္ အခါးမ်ဳိး ၊ အခ်ဳိမ်ဳိးစိုက္လွ်င္ အခ်ဳိမ်ဳိးေပါက္ေရာက္ရသကဲ့သုိ႔ သူူသည္ ပေစၥကဗုဒၶါအား “ဒြန္းစ႑ားတို႔လည္း သကၤန္း၀တ္ကုန္က်တာကိုး…….ငါ့ညီလက္ကေန မညွာမတာ အလွဴခံသြားသူဟာ သံုးေယာက္စာေတာင္ယူသြားတဲ့ အတြက္ ဒြန္းစ႑ား ျဖစ္လိမ့္မယ္” ဟု ပ်ားရည္လွဴစဥ္က အမ်က္ေဒါသျဖင့္ ေျပာခဲ့ျပစ္မွားမိခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မင္းေသြးပင္ျဖစ္ေသာ္လည္း ဒြန္းစ႑ားရြာတြင္ ျဖစ္ရေခ်သည္။ ၀ိပါက္ၾကမၼာ ဟူသည္ ဘုရားေသာ္မွ မလြတ္နိုင္ဘူးဟု ဆိုရိုးရွိခဲ့သည္မဟုတ္ပါလား။
ဒြန္းစ႑ားရြာမွ အႀကီးအကဲျဖစ္ေသာ သူႀကီးသည္လည္း သုမနမိဖုရားကို ျမင္သည့္ေန႔မွစ၍ မိမိ၏ အရွင္သမီးသကဲ့သုိ႔ မွတ္ထင္ကာ အၿမဲျပဳစုလုပ္ေကၽြးေလသည္။ မိဖုရားလည္း ထိုဒြန္းစ႑ားတို႔၏ အရပ္တြင္ (၇)ႏွစ္တိုင္ေအာင္ ေနထိုင္ခဲ့ပါသည္။ နိေျဂာဓလုလင္ ေလးသည္ (၇)ႏွစ္ရြယ္သို႔ ေရာက္ေသာအခါ….
တစ္ေန႔သ၌ မဟာ၀ရုဏအမည္ရွိေသာ ရဟႏၱာအရွင္ျမတ္သည္ မၾကာမီ နိေျဂာဓလုလင္အား ရဟႏၱာျဖစ္နိ္င္သည့္ အရည္ေသြးႏွင့္ ျပည့္စံုေနသည့္အျပင္၊ (၇)ႏွစ္အရြယ္သုိ႔လည္း ေရာက္ေနၿပီျဖစ္သျဖင့္ ရဟန္းျပဳဖို႔ရာအခြင့္ေကာင္းပဲ ဟု ေတြးကာ နိေျဂာဓလုလင္ ရဟန္းျပဳဖို႔အေရး ေဆြးေႏြးသေဘာတူညီခ်က္ကိုယူရန္အတြက္ မယ္ေတာ္ သုမနေဒ၀ီမင္းသမီးထံသုိ႔ လူတစ္ေယာက္ေစလြတ္ခဲ့ပါသည္။
သို႔ႏွင့္ ရဟန္းျပဳျခင္းငွာ အခ်ိန္တန္ၿပီ ဟု ေတြးကာ နိေျဂာဓလုလင္အား မယ္ေတာ္မိဖုရားထံ ပန္ၾကားခြင့္ေတာင္းေစခဲ့ပါသည္။ ထိုသုိ႔ ရဟန္းျပဳဆဲခဏ သင္တုန္းဓားျဖင့္ ဦးေခါင္းေပၚမွ ဆံပင္မ်ားရိတ္ပယ္ေနစဥ္ နိေျဂာဓလုလင္အား တဥၥ ပဥၥကကမၼ႒ာန္းကုိ သင္ေပးၿပီး၊ ထိုကမၼ႒ာန္းျဖင့္ ရႈမွတ္ၿပီးေနစဥ္ သင္တုန္းဓါးျဖင့္ ေခါင္းရိတ္အၿပီးခဏတြင္ အာသေ၀ါကင္းကြာ ရဟႏၱာအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ေတာ္မူခဲ့ပါသည္။
မိရိုးဖလာဘာသာမွသည္ ဗုဒၶဘာသာသုိ႔
ကိုးကြယ္မႈဘာသာေရးႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ပ္တို႔၏ အစဥ္အဆက္မွာ တိတၳိတကၠတြန္းတို႔ကုိသာ ကုိးကြယ္ခဲ့ၾကသည္။
တိတၳိတကၠတြန္းေတြကို ကိုးကြယ္လာသည္မွာ ကၽြန္ပ္လက္ထက္သာမဟုတ္ ကၽြန္ပ္၏ဖခမည္းေေတာ္လက္ထက္ကပင္ျဖစ္သည္။
ကၽြန္ပ္၏ ဖခမည္းေတာ္ အသက္ထင္ရွားရွိစဥ္ကပင္ ဘာသာေရးတြင္ နိဓိက႑နာဋပုတၱ၏ တပည့္အစဥ္အဆက္တို႔ကိုသာ ကိုးကြယ္ခဲ့ပါသည္။ သူတို႔ဘာသာအယူ၀ါဒက ေလာကတြင္ အသက္ရွိ/အသက္မဲ့ အားလံုးသည္ အသက္ရွိသည္ဟု အယူရွိၾကသည္။ ေရေတာင္မွ အသက္ရွိသည့္အတြက္ ကိုယ္တိုင္ မက်ဳိခ်က္ရ၊ ကိုယ္တိုင္ခ်က္ရင္ အျပစ္ရွိသည္ဟု ယူဆထားပုံရပါသည္။ မည္မွ်အထိနည္းဟူမူ ေရတြင္ အသက္ရွိသည္ျဖစ္၍ က်င္ႀကီးက်င္ငယ္စြန္႔သည့္အခါတြင္ ကုဋီထဲ ေရေလာင္းေဆးထားခဲ့သည္မရွိ ဒီအတိုင္းပဲထားခဲ့ၾကသည္။ (ယခုေခတ္ ထုိအယူ၀ါဒကုိ ဂ်ိန္းဘာသာ ဟူ၍ ေခၚဆိုၾကပါသည္။) ထိုအယူအ၀ါဒသည္ ဇမၺဴဒီပါကၽြန္းတြင္ ယခုတိုင္ေအာင္ အထင္ရွားရွိေနေသးသည္။
ျမတ္စြာဘုရားလက္ထက္က တိတၳိဆရာႀကီး (၆)ေယာက္ရွိသည့္အနက္ ယခုအခါ ဇမၺဴဒီပါကၽြန္းတြင္ ထိုဂ်ိန္းဘာသာဟု ေခၚဆိုသည့္ နိဓိဂ႑နာဋပုတၱ တိတၳိတကၠတြန္းတို႔၏ အယူတစ္ခုသာ က်န္ရွိေတာ့ေပသည္။ က်န္ငါးေယာက္တို႔၏ အယူ၀ါဒကား မက်န္ရွိေတာ့။
ထိုဂ်ိန္းဘာသာကို ဖခမည္းေတာ္ႀကီးက ကိုးကြယ္ခဲ့သည့္အတြက္ ယခုကၽြန္ပ္ အာေသာက လက္ထက္တြင္ ထိုဘာသာကိုပဲ ကိုးကြယ္ခဲ့ရပါသည္။ ထိုအလွဴခံပုဂၢိဳလ္မ်ားျဖစ္ေသာ တိတၳိမ်ားသည္ ကိုယ္လက္အဂၤါလည္း ဣေျႏၵမရဘဲ ေျခလုပ္၊လက္လုပ္ျဖင့္ (Upset) မတည္မၿငိမ္ ျဖစ္ေနသည္ကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ပ္၏ စိတ္ထဲတြင္ လံုး၀မေက်နပ္နိုင္ပဲ ရွိေနေပသည္။ ဖခမည္းေတာ္၏ ဘာသာေရးအေမြကို မတတ္သာလို႔သာ ဆက္ခံရသည္၊ စိတ္ထဲတြင္ သိပ္ဘ၀င္မက်လွ ၊ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ကိုးကြယ္မႈဘာသာေရးဆိုင္ရာ အစာမေက်မႈေလးေတြ ရွိေနပါသည္။
ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္ပ္နန္းေတာ္တြင္ တစ္ေန႔လွ်င္ အလွဴခံလာေသာ တိတၳိတကၠတြန္း ၆၀၀၀၀ ခန္႔ကို အၿမဲတမ္း နိစၥဒူ၀ ေကၽြးေမြးလွဴဒါန္းလာခဲ့ပါသည္။ ထိုအလွဴခံပုဂၢိဳလ္ဆိုသူ အ၀တ္မပါ ဗလာက်င္း တိတၳိတကၠတြန္းမ်ား၏ အေန အထိုင္ အေျပာ အဆို မ်ားသည္ သာမန္လူတစ္ေယာက္ေလာက္ေတာင္မွ ဣေျႏၵမရွိ၊ သူတို႔သ႑ာန္တြင္ မည္သည့္တရားမ်ားရွိသည္ကုိ ကၽြန္ပ္မသိပါ၊ ကၽြန္ပ္မ်က္စိစပါးေမႊးစူး ေနတာက သူတို႔၏ အ၀တ္မပါ ဗလာက်င္းႀကီးရယ္၊ မ်က္စိဂဏာမၿငိမ္တာရယ္၊ လက္ေျခမၿငိမ္တာရယ္ …..အို …စံုလို႔ ဘာဆိုဘာမွ်ွ ၾကည့္၍ မရ။ ဤသို႔သေဘာရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ သူေတာ္ေကာင္းမ်ားေတာ့ မျဖစ္နိုင္၊သူယုတ္မာမ်ားသာျဖစ္ေခ်သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ခမည္းေတာ္ႀကီးကုိးကြယ္ခဲ့သည့္ သူမ်ားျဖစ္သည့္အတြက္ “မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္း” ဆိုသကဲ့သုိ႔ စိတ္မပါ ေသာ္လည္း တိတၳိတို႔အား ေန႔တိုင္း ေကၽြးေမြးေနခဲ့ရသည္။ သည္လိုသာ ေရွ႕ဆက္ေနမည္ဆိုလွ်င္ သူေတာ္ျမတ္ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား ရဖို႔မလြယ္နိုင္ေပ၊ ထို႔ေၾကာင့္ ျမတ္ေသာ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္စိစစ္ၿပီး ျမတ္ေသာ အလွဴခံပုဂၢိဳလ္မ်ားကို လွဴဒါန္းရတာက ပို၍ ေကာင္းေပမည္ ဟု ကၽြန္ပ္ေတြးေနမိပါသည္။ ထိုအေတြးအတိုင္း အေကာင္အထည္ေဖၚရန္အတြက္ အမတ္ႀကီးမ်ားကို ေခၚေတာ္မူ၍ “ အမတ္ႀကီးမ်ား…..သင္တို႔က သူေတာ္ေကာင္းပုဂၢိဳလ္ ရဟႏၱာပုဂၢိဳလ္ လို႔ သမုတ္အပ္တဲ့ ရဟန္း ၊ ပုဏၰားမ်ားကို နန္းေတာ္အတြင္းသုိ႔ ပင့္ေဆာင္လာေပးၾကပါ၊ ငါကိုယ္ေတာ္ျမတ္ အလွဴႀကီးေပးမယ္” ဟု ကၽြန္ပ္ကေျပာလိုက္ပါသည္။ အလွဴႀကီးေပးမည့္ရက္၌ မင္းနန္းေတာ္ ခန္းမႀကီး အတြင္း ေနရာထိုင္ခင္းတို႔ကို အယုတ္ အလတ္ အျမတ္ အသီးသီးခင္းထားေစပါသည္။
ထိုေန႔တြင္ ေရာက္လာၾကကုန္ေသာ တိတၳိ တို႔အား ႀကိဳဆို၍ “ အရွင္တို႔ ….အရွင္တို႔ႏွင့္သင့္ေလ်ာ္မယ့္ ေနရာထိုင္ေတြမွာ ထိုင္နုိင္ပါတယ္” ဟုလည္း ကၽြန္ပ္က တိတၱိတို႔အားေျပာၾကား ေသာအခါ တစ္ခ်ဳိ႕ပုဂၢိဳလ္တို႔သည္ သံမာန္တလင္း၏ တစ္ဆင့္နိပ္ေအာက္တြင္ ေနရာယူၾကပါသည္ ၊ တစ္ခ်ဳိ႕က ဖ်ာေပၚမွာ၊ တစ္ခ်ဳိ႕က ေကာ္ေဇာခင္းထားသည့္ေနရာမွာ၊ တစ္ခ်ဳိ႕ကား ကြပ္ပ်စ္ကဲ့သုိ႔ ျပဳလုပ္ထားေသာ ေနရာမွာ အသီးသီးေနရာယူကာ ထိုင္ေနၾကပါသည္။ (ဆက္ရန္)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More