Monday, November 9, 2009

ပတ္၀န္းက်င္က ျမတ္ဓမၼ(၈)

ပါရမီ ေကာင္းသူ ျဖစ္ပါသတဲ့
တစ္ေန႔႔ အသက္ငါးဆယ္ေက်ာ္ခန႔္ လူတစ္ေယာက္ ေက်ာင္းသို႔ ေရာက္ရွိလာပါတယ္။ စာေရးသူထံ လာေရာက္၀တ္ျပဳအၿပီး
“အရွင္ဘုရား….တပည့္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကတည္းက အေတြးအေခၚပိုင္းဆိုင္ရာမွာ အလြန္၀ါသနာ ပါတယ္ဘုရား။ အခုႀကီးလာတဲ့ အခါမွာလည္း အားအားရွိ ေတြးေခၚၿပီးေနပါေတာ့တယ္ဘုရား။ ဒီလိုေတြးေခၚတဲ့ေနရာမွာ တပည့္ေတာ္က တစ္ျခားဟာထက္ ဘာသာေရးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အေတြးေတြကိုပဲ ေတြးတာမ်ားပါတယ္ဘုရား၊ သဘာ၀တရားေတြကို ေတြးေတာ့ နက္နဲတဲ့တရားေတြကိုပဲ ေတြးမိလာ ပါတယ္။ ဒီလိုေတြးတဲ့အတြက္လည္း တပည့္ေတာ္ဟာ ပါရမီပါခဲ့သူလို႔လည္း ယူဆမိပါတယ္ဘုရား၊ ခက္ခဲနက္နဲတဲ့ တရားေတြကို ေတြးနိုင္ပါတယ္ဘုရား။ ဒါေၾကာင့္ မၾကာခင္မွာပဲ သဘာ၀အမွန္တရား(နိဗၺာန္)ကို လြယ္လြယ္ကူကူ နဲ႔ တပည့္ေတာ္ ျမင္နုိင္မယ္လို႔ ယူဆ မိပါ တယ္ဘုရား”။သူ႔ကိုယ္သူ ပါရမီရက္က်က္သူ လို႔ ထင္ကာ လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေျပာခ်င္တာက………

ေလာကမွာ ကိုယ္ထင္တိုင္း ျဖစ္မလာတတ္တာ မ်ားပါတယ္။ ျဖစ္နိုင္တယ္လို႔ ထင္မွတ္ထားတဲ့ အရာတစ္ခုဟာ ျဖစ္ခ်င္မွ ျဖစ္လာတတ္တာပါ။ မျဖစ္နုိင္ဘူးလို႔ ထင္ထားတဲ့ အရာမ်ားဟာလည္း မေမွ်ာ္လင့္ပဲ ျဖစ္လာတတ္ၾကတာလဲ ရွိပါတယ္။
ေတြးသင့္သေလာက္ပဲ ေတြးရပါ့မယ္။ အၿမဲတမ္းျဖစ္လာမဲ့အရာေတြကို ႀကိဳတင္ေတြးၿပီး အခ်ိန္ကုန္ခံ မေနဖို႔ပါ။ ဓမၼရႈေထာင့္ကေနၾကည့္ရင္လဲ ဒီလိုပါပဲ၊ ငါဟာ ဒီဘ၀မဂ္ဖိုလ္မရနိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုၿပီး စိတ္ပ်က္အားငယ္တတ္ၾကပါတယ္၊ အခ်ဳိ႕က ဒီဘ၀ေတာ့ မဂ္ဖိုလ္ရေတာ့မယ္၊ ငါဟာပါရမီ ပါသူျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး ကိုယ့္ဟာကို အထင္ႀကီးေနတတ္ၾကပါတယ္။ ျဖစ္နုိင္တယ္၊မျဖစ္နိုင္ဘူး ဆုိတဲ့ အေတြးအႀကံကို အသာထားလို႔ လက္ရွိကုိယ္လုပ္ရမဲ့ လုပ္သင့္တဲ့ အလုပ္ကို လက္ေတြ႕လုပ္လုိက္တာက အေကာင္းဆံုးပါ။
ကိုယ့္ကိုယ္ကို အထင္ႀကီးေနတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး၊ သီဟိုဠ္သာသနာထြန္းကားစဥ္က သီဟုိဠ္ေတာင္ဘက္စြန္းမွာ မဟာဂါမ ဆိုတဲ့ ရြာတရြာရွိတယ္။ အခုတာ့ မာဂမ လို႔လည္း ေခၚၾကတယ္။ မာဂမရြာရဲ႕ ေျမာက္ဖက္မွာ တိႆမဟာေစတီ ဆိုတာရွိတယ္၊ ဒီတိႆမဟာေစတီ ရွိတဲ့ေနရာမွာ တိႆမဟာ၀ီရ ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းတစ္ေက်င္းရွိတယ္။ ဒီေက်ာင္း မဟာသီ၀မေထရ္ သီတင္းသံုးေတာ္မူပါတယ္။
ပိဋကတ္သံုးပံုကို ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ တတ္ေျမာက္ေတာ္မူပါတယ္။ တစ္ေန႔ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ တပည့္ရဟႏၱာတစ္ပါးက သူ႔ဆရာ ဘယ္အေျခေရာက္ေနပီလဲ ဆိုတာကို ၾကည့္ေတာ့ ပုထုဇဥ္အျဖစ္နဲ႔သာ ရွိေသးတာကို ျမင္ရပါတယ္္။ ဒါနဲ႔ တပည့္ရဟႏၱာက ဆရာကို တရားအားထုတ္ဖို႔အတြက္ သတိေပးတဲ့အေနနဲ႔ ဆရာ့ထံ လာခဲ့ပါတယ္။
ေရာက္ေတာ့ ဆရာ့ထံမွာ စာတက္ခ်င္တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေလွ်ာက္ထားတယ္။ ဆရာက သူ႔ စာတက္စာေမးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြမ်ား လြန္းလို႔ စာမတက္ေပးနုိင္ဘူးလို႔ ျငင္းလုိက္တယ္။ ဒီမွာ တပည့္ရဟႏၱာက “ဒီလိုဆို ကိုယ့္အတြက္ တရားအလုပ္အားထုတ္မဲ့အခ်ိန္ရပါအံုးမလား ဘုရား၊ အရွင္ဘုရားဟာ သူတစ္ပါးရဲ႕ မွီရာ ပ်ဥ္ခ်ပ္ လို ျဖစ္ေနပီ။ ေတာ္ပါပီ အရွင္ဘုရားထံမွ ဘာအႏုေမာဒနာမွ မနာလိုေတာ့ပါ” လို႔ဆိုကာ ေကာင္းကင္ကို ပ်ံတက္သြားတယ္။
မဟာသီ၀မေထရ္က ဒီတပည့္ဟာ သူ႔ထံ စာသင္လို႔ လာတာမဟုတ္၊ ငါ့ကို သတိေပးရေအာင္လာတာပဲ ဆိုပီး ညဖက္ ေနာက္ဆံုးစာလာတက္တဲ့ရဟန္းတစ္ပါးနဲ႔အတူ သပိတ္ယူကာ ေတာထြက္သြားပါတယ္။ ေတာထဲေရာက္ေတာ့ “ ငါလုိပုဂၢိဳလ္မ်ဳိး ရဟႏၱာျဖစ္ဖို႔ မခဲယဥ္းပါဘူး။ ရဟႏၱာျဖစ္သို႔ ေရာက္ေအာင္ အားထုတ္ၿပီး ႏွစ္ရက္ သံုးရက္အတြင္း ေရာက္ေအာင္ ျပန္လာမယ္” လို႔ ေတြးထင္ထားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူထင္ထားတဲ့ သံုးရက္မေျပာနဲ႔ သံုးႏွစ္ၾကာလည္း မရေသးဘူး၊ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္ၾကာမွ အာသေ၀ါကင္းကြာ ရဟႏၱာျဖစ္သြားပါ တယ္။
ဆိုလုိတာက ကိုယ္ထင္သလို မျဖစ္နိုင္တာလည္းရွိတယ္၊ မထင္မွတ္ထားေပမဲ့ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ျဖစ္လာတတ္တာလည္း ရွိတယ္ ဆိုတာပါပဲ။
ေလာကမွာ အခ်ဳိ႕လူေတြဟာ ကိုယ္ထင္ရာကို ကိုယ္လုပ္ အဟုတ္ထင္တတ္ၾကပါတယ္။ အမွားအမွန္ဆိုတာကို ခြဲျခားဘုိ႔ေနေနသာသာ ကိုယ့္ လုပ္တာမွ အမွန္ လို႔ ထင္တတ္ၾကပါတယ္။ ဒါဟာလည္း ပုထုဇဥ္တို႔ရဲ႕ သဘာ၀ပါ။ သတၱ၀ါေတြမွာ စရိုက္ အမ်ဳိးမ်ဳိး ရွိတတ္ၾကပါတယ္။
လူမ်ားဟာ ေမြးလာကတည္းက တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စရိုက္ခ်င္းမတူ ကြဲျပားၾကပါတယ္။ မေအတစ္ေယာက္ထဲက ေရွ႕ေနာက္ဆိုသလို ေလာကႀကီးထဲ ေရာက္လာတဲ့ အမႊားပူးေလးမ်ားေတာင္မွ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စရိုက္ခ်င္း မတူၾကပါ။ စာေရးသူရဲ႕ႏွမ အငယ္ဆံုး၀မ္းမွာ ကေလးသံုးေယာက္ အမႊာပူးေမြးခဲ့တယ္။ ေရွ႕ဆက္ေနာက္ဆက္ဆိုသလို ေလာကအလယ္သို႔ ေရာက္လာၾက သူေတြပါ။ ဒါေပမဲ့ သူတို႔ေလးေတြဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ စရိုက္ခ်င္းမတူၾကပါဘူး။
ဒါေၾကာင့္လည္း ဘုရားရွင္က လူေတြမွာ ရာဂစရိတာ ၊ ေဒါသစရိတာ၊ ေမာဟစရိတာ၊ သဒၶါစရိတာ၊ ဗုဒၶိိစရိတာ၊ ၀ိတကၠစရိတာ၊ စရိုက္ ေျခာက္မ်ဳိးရွိတယ္လုိ႔ အဘိဓမၼာမွာ ေဟာေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။
အဘိဓမၼတၳသၿဂိဳလ္မွာပါတဲ့ စရိတ ကို အ႒ကထာႀကီးမ်ားမွာ ‘စရိယာ’ လို႔ ပါရွိပါတယ္။ လူတို႔ရဲ႕ စရိုက္သေဘာကို ေဟာရာမွာ စရိယာ လို႔ ပါတာက ပိုေကာင္းပါတယ္လုိ႔ မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္က ေ၀ဖန္ေပးထားပါတယ္။ စရိုက္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး စာဖတ္သူမ်ား နာလည္ေအာင္ ေျပာ ရရင္ စရိယာ(စရိုက္) ဆိုတာ “ပင္ကိုယ္ရိုးရာ သူတကာ ျဖစ္ေနက်ထက္ လြန္ကဲပိုမိုၿပီး အျဖစ္မ်ားျခင္းကို ‘စရိယာ’ လို႔ ေခၚပါတယ္။
ရာဂစရိုက္ရွိသူဟာ ေဒါသ ေမာဟ ျဖစ္ေလာက္ေသာ အာရံုမွာ မျဖစ္ေအာင္ ခ်ဴပ္တည္းထားနုိင္ေသာ္လည္း ရာဂ ျဖစ္ေလာက္တဲ့ အာရံုမွာေတာ့ လံုး၀မခ်ဴပ္တည္းနိုင္ပါ။ ထို႔အတူပဲ က်န္တဲ့ စရိုက္မ်ဳိးရွိသူမ်ားမွာလည္း ဒီအတိုင္းပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ သတၱ၀ါတစ္ဦးမွာ စရိုက္တစ္ခုစီ ရွိရမယ္လို႔ မွတ္ယူလို႔မရပါ။ အခ်ဳိ႕သူမ်ားဟာ ဘယ္စရိုက္မွလည္း အထင္အရွားမရွိ။ အခ်ဳိ႕ကေတာ့ စရိုက္ ႏွစ္မ်ဳိး ၊ သံုးမ်ဳိး ေရာေႏွာၿပီး ရွိေနၾကတာလည္း ရွိၾကပါတယ္။
ဒီေနရာမွာ စရိုက္ရွိသူမ်ားရဲ႕ အေနအထားကို သိရွိေအာင္ ေျပာျပပါအံုးမယ္။
(၁)ရာဂစရိုက္…
ရာဂစရိုက္ရွိသူဟာ ဣရိယာပုထ္အေနနဲ႔ အသြားအလာ အေနအထိုင္ ယဥ္ေက်း ပ်ပ္၀ပ္ၾကတယ္။ ကိစၥအေနနဲ႔ တံျမက္လွည္းတာ၊ အ၀တ္ေလွ်ာ္ဖြတ္တာ၊ အ၀တ္အစား ဆင္ယင္တာ က်န ေသသပ္ပါတယ္။ အစားအစာအေနနဲ႔ အခ်ဳိအဆိမ့္ အေမႊးအႀကိဳင္ ႏူးညံ့တဲ့ အစားအစာ မ်ားကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဒႆနအေနနဲ႔ကေတာ့ အေတာ္အတန္လွပသာယာတဲ့ ရူပါရံု၊သဒၵါရံုမ်ားနဲ႔ ေတြ႕ရင္ မခြါခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္တတ္ပါ တယ္။ သဘာ၀ စိတ္အေနအထားကိုေျပာရရင္ေတာ့ ပရိယာယ္ မာယာမ်ားတယ္၊ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲမႈ သာေဌယ်မ်ားတယ္၊မာနႀကီးတယ္၊ ေလာဘရမက္ႀကီးတယ္။
(၂) သဒၶါစရိုက္….
ရာဂစရိုက္ရွိသူမွာ ျပခဲ့တဲ့ ဣရိယာပုထ္စတဲ့ အထက္ ေလးမ်ဳိးစလံုး တူညီပါတယ္။ တရားျဖစ္ပံု စိတ္အေနအထားကေတာ့ မာယာစတဲ့ အကုသိုလ္မ်ား ျဖစ္ေလ့မရွိဘဲ ၾကည္လင္ ရႊင္လန္းစြာနဲ႔ စြန္႔ႀကဲေပးကမ္း လွဴဒါန္းေလ့ရွိပါတယ္။ ရဟန္းသံဃာေကာင္းမ်ားကို ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ကာ တရားေဒသနာမ်ား မွတ္သားနာယူေလ့ရွိၾကပါတယ္။
(၃) ေဒါသစရိုက္..
ဣရိယာပုထ္အေနနဲ႔ ႏြားရူးစူးထိုး နဖားႀကိဳးတင္းတဲ့ပံုဟန္ လ်င္ျမန္ျမန္ရွဴးရွား ေျခဖ်ားနဲ႔နင္းလ်က္ ရုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းေတဲ့ အသြားအလာ အေနအထိုင္ရွိတယ္။ ကိစၥ လုပ္ငန္းကို ျပဳလုပ္တဲ့အခါမွာ တင့္တယ္သန္႔ရပ္ျခင္းမရွိ၊ ခ်ဥ္ ငန္ စပ္ ခါး စူးရွတဲ့ အရသာမ်ားကုိပဲ ႏွစ္သက္တတ္တယ္။ မေကာင္းတဲ့ အာရံုေတြနဲ႔ ေတြ႕တဲ့အခါ ယမ္းပံုမွာ မီးက်သလို သည္းခံေအာင္အည္း ခ်ဴပ္တည္းျခင္း ဆိုတာ မရွိ၊ဆဲဆိုေငါက္ငန္းတတ္ၿပီး၊ စိတ္လဲတိုတတ္ပါတယ္။ သဘာ၀စိတ္အေနအထားက ရန္ၿငိဳးဖြဲ႕တဲ့ အာဃာတတရားေတြ ထားတတ္တယ္။ မနာလို ၀န္တိုမႈ ရွိပါတယ္။ သူမ်ားဂုဏ္ကို ေခ်ဖ်က္လိုစိတ္ရွိတဲ့အတြက္ ဂုဏ္တုဂုဏ္ၿပိဳင္ျပဳလုပ္တတ္တယ္။ အေျပာဆို ဆံုးမရခက္တတ္ ပါတယ္။
(၄)ပညာစရိုက္ရွိသူ…
ပညာစရိုက္ရွိသူမ်ားမွာ ေဒါသစရိုက္ရွိသူမ်ားရဲ႕ ဣရိယာပုထ္စတာေတြနဲ႔ တူညီၿပီး၊ စိတ္တိုျခင္းစတဲ့ အျပစ္မ်ား မေရာေႏွာဘဲ ဆိုးဆံုးမ လြယ္ကူတယ္။ အစားအေသာက္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ့္နဲ႔ သင့္မသင့္ဆုိတာကို ႏိႈင္းခ်င့္ၿပီး စားတတ္တယ္။ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈအစုစုေတြကို ၀ီရိယ သန္သန္ျဖင့္ မွန္မွန္ႀကီး ျပဳေလ့ရွိပါတယ္။
(၅)ေမာဟစရိုက္…
ဣရိယာပုထ္အေနနဲ႔ မယဥ္ေက်း ေတြေ၀ထိုင္းမိႈင္းၿပီး၊ ရႈပ္ရွက္ခတ္ ျပာယိျပာယာနဲ႔ သြားလာတတ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းကိစၥေတြမွာ ရုပ္ေထြးေပလိမ္ေလ့ရွိတယ္။ အစားအေသာက္မွာလည္း ဘယ္အရာကိုမွ တိတိပပ ႏွစ္သက္တာ မရွိ။ကိုယ့္အစြမ္းျဖင့္ စုံစမ္းႏိႈင္းခ်ိန္ၿပီး အဆိုးအေကာင္း ကို မဆံုးျဖတ္တတ္။ ေနရာတကာမွာ ကိုယ္က ေနာက္လိုက္ျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။ အမ်ားကို ဘာျဖစ္တယ္ဆို သူကလဲ ဘာျဖစ္ တယ္ စတဲ့ သူမ်ားပါးစပ္ဖ်ားမွာ လမ္းဆံုးေနတတ္တယ္။ သတိပညာကင္းတယ္။ ထုိင္းမုိင္းပ်င္းရိၿပီး၊ ပ်ံ႕လြင့္မႈမ်ားနဲ႔သာ အခ်ိန္ကုန္တတ္ပါတယ္။
(၆)၀ိတက္စရိုက္…
၀ိတက္စရိုက္ရွိသူမ်ားမွာ ေမာဟစရိုက္ရွိသူမ်ားနဲ႔ မထူးျခား ၊ အႀကံေတြမ်ား စကားေတြ ေပါၿပီး၊ ကိစၥမေခ်ာဘဲ ေမ်ာေနတာက မ်ားပါ တယ္။ ေကာင္းေသာလုပ္ငန္း၊ ကုသိုလ္လုပ္ငန္းေတြမွာ အစြမ္းအစမရွိ၊ ပ်င္းရိၿပီး ေနတတ္ပါတယ္။ အေတြးမ်ား အႀကံမ်ားတဲ့ သူေတြနဲ႔သာ ေပါင္းဖက္ၿပီး၊ ေတြးႀကံေတြမ်ားေနတတ္တဲ့ လူအား လူပိုေတြသာျဖစ္တယ္။ (သၿဂိဳလ္ဘာသာဋီကာ၊ႏွာ-၆၃၀)
ဘယ္သူဟာ ဘယ္လိုစရိုက္မ်ဳိးရွိလဲ ဆိုတာ မေျပာလိုပါဘူး၊ ကိုယ့္မွာ ဘာစရိုက္မ်ဳိး ရွိတယ္ဆိုတာကို ဘုရွင္ေဟာေတာ္မူတဲ့ စရိုက္ေျခာက္မ်ဳိးနဲ႔ တိုက္ဆိုင္ၾကည့္ရမယ္။ ၿပီးမွ ကိုယ့္မွာ ရွိတဲ့စရိုက္နဲ႔ ေလ်ာ္ေအာင္ ဘယ္တရားကို က်င့္သံုးရမယ္ဆိုတာကို ေလ့လာရပါမယ္။
ဒီလို က်င့္သံုးနိုင္ေအာင္ ဘုရားရွင္ေဟာထားတာရွိပါတယ္။
တစ္ခါက ဘုရားရွင္ဟာ ကပိလ၀တ္ၿမိဳ႕နယ္ မဟာ၀ုန္ေတာအရပ္မွာ သီတင္းသံုး စုေ၀းေနခိုက္၊ စၾက္ာ၀ဠာတစ္ေသာင္းမွ နတ္ျဗဟၼ မ်ား ဘုရားရွင္ကို လာေရာက္ဖူးေမွ်ာ္ၾကပါတယ္။ မေရမတြက္နိုင္တဲ့ နတ္ျဗဟၼာမ်ား လာေရာက္ဖူးေမွ်ာ္ၾကတဲ့ မဟာသမယအခါႀကီးမွာ ဘုရားရွင္က နတ္ျဗဟၼာမ်ား တရားထူးရေရးအတြက္ သူတို႔နဲ႔ သင့္ေလ်ာ္တဲ့ တရား -၆ သုတ္ကို ေဟာၾကားေတာ္မူပါတယ္။
(၁) ရာဂအျဖစ္မ်ားသူတို႔အတြက္ သမၼာပရိဗၺာဇနီယသုတ္၊(၂) ေဒါသအျဖစ္မ်ားသူတို႔အတြက္ ကလဟ၀ိ၀ါဒသုတ္။(၃) ေမာဟအျဖစ္မ်ားသူတို႔အတြက္ မဟာဗ်ဴဟ သုတ္။(၄) ၀ိတက္အျဖစ္မ်ားသူတို႔အတြက္ စူဠဗ်ဴဟ သုတ္။ (၅) သဒၶါအျဖစ္မ်ားသူတို႔အတြက္ တိ၀ဋက သုတ္။ (၆) ပညာမ်ားသူတို႔အတြက္ ပုရာေဘဒသုတ္ တို႔ကို အသီးသီးေဟာေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။
ဥပမာေလးတစ္ခု အိုင္တီ ေခတ္ႀကီးနဲ႔ အညီ အင္တာနက္သံုးၾကတဲ့ သူမ်ားဟာ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းကို ရွာေဖြၾကပါတယ္၊ ေက်ာင္းသားမ်ားဆိုရင္လည္း စာေမးပြဲန႔ဲ ပတ္သက္တဲ့ ၀က္ဆိုက္ေတြကို ရွာေဖြၿပီး စာေမးပြဲေျဖဆိုၾကသလို၊ သတင္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ သိခ်င္တဲ့ သူမ်ားက သတင္း၀က္ဆိုက္ေတြကို ရွာေဖြၾကည့္ရႈၾကတယ္။ ထို႔အတူ အိမ္ေထာင္ေရး၊က်န္းမာေရး၊ စီးပြားေရး ၊ ဘာသာေရး စတဲ့ က႑မ်ားကို လိုအပ္သလို ဆုိင္ရာ၀က္ဆိုက္မ်ားမွာ ၀င္၀င္ေရာက္ေလ့လာျခင္းျဖင့္ ဘ၀တိုးတက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ၾကရပါတယ္။
ဒီလိုပါပဲ အထက္ေဖၚျပခဲ့တဲ့ စရိုက္ေျခာက္ပါးမွာ ကိုယ္ဟာ ဘယ္စရိုက္ရွိသလဲဆိုတာကို သိၿပီး ကိုယ့္စရိုက္နဲ႔ ကိုက္ညီမဲ့ တရားေတာ္မ်ား( စရိုက္ေျခာက္ပါးနဲ႔သင့္ေလ်ာ္တဲ့ တရားေတာ္ေျခာက္ပုဒ္)ကုိ နာယူေလ့လာမွတ္သားရပါမယ္။ နာယူတဲ့အတုိင္းလဲ လိုက္နာက်င့္သံုးအားထုတ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ဘ၀တိုးတက္ၿပီး ေအာင္ျမင္မႈပန္းတုိင္သုိ႔ ေရာက္ရွိနိင္ပါလိမ့္ လို႔ ေျပာရင္း သတၱ၀ါမွန္သမွ် တရားေတြ႕နုိင္ၾကပါေစ…………..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More