Saturday, January 17, 2009

ဘုရားရွင္လက္ထက္ စာေပက်မ္းဂန္ရွိ - မရွိ

ဘုရားရွင္လက္ထက္ စာေပက်မ္းဂန္ရွိ - မရွိ
အေမး။ ။အရွင္ဘုရား….ဘုရားရွင္ လက္ထက္ေတာ္ကတည္းက က်မ္းဂန္တတ္ကၽြမ္းတဲ့ သံဃာေတာ္မ်ား ရွိတယ္လို႔ ဆိုတယ္။ ထုိေခတ္ အခါကတည္းက မွတ္တမ္းတစ္ခါတည္း လုပ္လို႔ က်မ္းဂန္ဆိုတာ ရွိေနရပါသလား။ အေျဖေပးေတာ္မူပါဘုရား။
ၿငိမ္းလြင္
ေမာ္စကို၊ရုရွားနုိင္ငံ

အေျဖ။ ။ ဘုရားရွင္လက္ထက္ေတာ္က စာေပက်မ္းဂန္ဆိုတာ ရွိပါတယ္။ ဘာ့ေၾကာင့္ ေျပာနုိင္တာလဲဆိုရင္ ဗိမၺိသာရမင္းက ပကၠဳသာတိမင္းအား စာသ၀ဏ္လႊာပို႔ျခင္း ဓါတု၀ိဘဂၤသုတ္လာစကားႏွင့္္ ဥတၱရာႏွင့္သီရိမာ၀တၳဳ ဓမၼပဒအ႒ကထာလာ စကားတို႔ကို ေထာက္ၿပီး သိနိုင္ပါတယ္။ ဒါျဖင့္ စာေပက်မ္းဂန္ရွိရက္နဲ႔ ဘုရားရွင္ရဲ႕ တရားေတာ္မ်ားကို စာေပျဖင့္ အဘယ့္ေၾကာင့္ မွတ္တမ္းမတင္တာလဲ လို႔ ေမးစရာရွိတယ္။ ဒီတုန္းက စာေပျဖင့္ တင္လို႔ရေပမဲ့ တရားဓမၼအေပၚမွာ ရိုေသျမတ္ႏိုးလြန္းတဲ့အတြက္ ပထမသဂၤါယနာတင္ပြဲမွာ ႏုတ္တက္အာဂံု ရြတ္ဆိုပူေဇာ္ကာ မွတ္တမ္းတင္ေတာ္မူခဲ့ၾကတယ္၊ ဒါ့အျပင္ ဒုတိယ သဂၤါယနာ၊ တတိယ သဂၤါယနာ တို႔မွာလည္း ႏုတ္ျဖင့္ မွတ္တမ္းတင္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာင္တြင္ လူအမ်ား သဒၶါ၊ပညာ အားနည္းလာတာကို ရဟႏၱာ အရွင္ျမတ္မ်ားက သိျမင္ေတာ္မူၾကတဲ့အတြက္ စတုတၳသဂၤါယနာတင္ပြဲမွာ သီဟုိဠ္ဘာသာျဖင့္ ေပထက္အကၡရာတင္ေတာ္မူခဲ့ၾကပါတယ္။

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More