တည္းခုိခန္းဟာ ဘုန္းႀကီးမ်ားနဲ႔မဆိုင္လို႔ ထင္သလားမသိ၊ ဘုန္းႀကီးလဲ ပိုက္ဆံေပးၿပီး တည္းရတာပါပဲ၊ တည္းခိုခန္းတည္းတဲ့ဘုန္းႀကီးမ်ား ဘုန္းႀကီးမဟုတ္ေတာ့ဘူးလား။ ဘုန္းႀကီးပ်က္လို႔ ေျပာခ်င္ၾကသလားမသိ။ တိုးတက္ေနတဲ့ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအတုိင္းေျပာရင္ ဒီအျမင္ဟာ ယေန႔ေခတ္အျမင္နဲ႔ဆိုရင္ က်ဥ္းေျမာင္းလြန္းလွတယ္လို႔ ေျပာရပါမယ္။ အမွန္က တည္းခိုခန္းဆိုတာ ခရီးသြားမ်ားအတြက္ နားေနတည္းခိုဖို႔ရာ ေနရာေတြပါ။ ရဟန္းေတြလဲ ခရီးသြားေနၾကေတာ့ ခရီးသည္ေတြပါပဲ။ ရဟန္းအတု ရဟန္းေယာင္ထင္ရင္လဲ မွတ္ပံုတင္စစ္ၾကည့္ရတာပါပဲ။ ဒီအတြက္ နားမလည္နုိင္ေအာင္ ျဖစ္ရပါတယ္။
ဘုရားရွင္ပရိနိဗၺာန္ျပဳၿပီးေနာက္ သီဟုိဠ္သာသနာထြန္းကားစဥ္က လမ္းဆံုေလးခြေတြမွာ ရဟန္းစတဲ့ခရီးသြား အမ်ားျပည္သူ မ်ားတည္းခုိ ဖို႔ ဇရပ္မ်ားကို အျမင္က်ယ္က်ယ္နဲ႔ လုပ္ေပးထားၾကတာပါ။
အမွန္တကယ္ျဖစ္သင့္တာက ရဟန္းေတြလဲ တည္းခိုနုိင္ေအာင္ စီစဥ္ေပးရင္ပိုၿပီးေကာင္းပါတယ္။ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဘုန္းႀကီးျဖစ္ေပမဲ့ ေနရာတိုင္းမွာ ကုိယ့္အသိဘုန္းႀကီးက ရွိခ်င္မွရွိနိုင္မွာပါ။ ရဟန္းသံဃာမ်ား တည္းခုိဖုိ႔အတြက္ သက္ဆိုင္ရာက စီစဥ္ေပးသင့္တယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမ်ားမွာ သြားတည္းတယ္ဆိုတာ မသိတဲ့အခါ တည္းခိုရ ခက္လွပါတယ္။ အသိဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ တည္းခိုရရင္ေတာ့ ျပႆနာမရွိ၊ အသိမရွိတဲ့အျပင္ အဆက္အစပ္မရွိတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ တည္းခုိရင္ သံသယမ်က္လံုးမ်ားစြာနဲ႔ လက္မခံခ်င္ၾကပါဘူး။ ဒီမွာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတည္းေတာ့ အခက္ခဲေလးေတြ ရွိတာကို တင္ျပခ်င္ပါတယ္။
ဒါနဲ႔ တည္းခုိခန္းမရေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္သံဃာ့မဟာနာယကဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသြားၿပီး၊ တစ္ညတာ တည္းခိုခြင့္ျပဳပါရန္ ေလွ်ာက္ထားတဲ့အခါ ဆရာေတာ္ႀကီးက ဓမၼာရံုမွာ ေနရာေပးပါတယ္။ ဓမၼာရံံုက တံခါးမရွိေတာ့ ေဆာင္းေလေအးေတြက အရမ္းတိုက္ေနတယ္။ ဘယ္လိုမ်ား အိပ္ရပါ့မလဲ။ ဓမၼာရံုအတြင္း ကြန္႔ပ်က္ေပၚမွာ ဖ်ာၾကမ္းတစ္ခ်ပ္သာ ခင္းေပးပါတယ္။ ေခါင္းအံုးနဲ႔ေစာင္ ဆိုတာဗလာနတၱိ၊ ဒီတစ္ညကိုေက်ာ္လြန္ဖို႔အတြက္ ဘယ္လိုမ်ားစခန္းသြားၾကမလဲ….ေဆာင္းရာသီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေအးလုိက္တာကလဲ လြန္ပါဘိ။(ေနာက္သိရတာက ဒီေက်ာင္းက ဆရာေတာ္ဟာ အနီးတစ္၀ိုက္ ဘယ္သူနဲ႔မွ အဆင္မေျပဘူးဆိုပါတယ္)။
ဒါနဲ႔ ဓမၼာရံုအတြင္းသီတင္းသံုးေနတဲ့ ဦးဇင္းႀကီးအား “အရွင္ဘုရား…တပည့္ေတာ္တုိ႔ ဒီအတုိင္းအိပ္ရရင္ေတာ့ မနက္လင္းရင္ ေလျဖတ္ေသေလာက္တယ္ဘုရား၊ တပည့္ေတာ္တို႔ တစ္ျခားသြားတည္းပါ့မယ္ဘုရား” ဆိုေတာ့ ဦးဇင္းႀကီးက ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ထင္ပါရဲ႕ သူကိုယ္တိုင္ အိပ္ရာေနရာအားလံုးကို စီစဥ္ေပးပါတယ္။ မနက္လင္းေတာ့ ဦးဇင္းႀကီးက ေျပာပါတယ္။
“ဘုန္းႀကီးဘုရား…..တပည့္ေတာ္တို႔ဆရာေတာ္က ခရီးထြက္တာနဲတယ္ဘုရား၊ သူက ဧည့္သည္လုပ္ဖူးတာ နဲတယ္ဘုရား၊ ကိုယ့္ကိုယ္တုိင္က ဧည့္သည္လုပ္ဖူးမွ ဧည့္သည္အေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိတာပါဘုရား” တဲ့…….မွန္လိုက္တာ.. မွတ္သား ေလာက္ တဲ့စကားပါပဲ။
“ဧည့္သည္လုပ္ဖူးမွ ဧည့္သည္အေၾကာင္းကို သိတာပါ၊ ဧည့္သည္မလုပ္ဖူးက ဧည့္သည္အေၾကာင္း(အခက္အခဲ)ကုိ မသိနုိင္ပါ” ဒါေလးကို စာဖတ္သူမ်ား သတိထားၾကဖုိ႔ပါ။
သုိက္ေျမွာင္ရြာသို႔ခရီးဆက္ျခင္း
မနက္လင္းေတာ့ ရြာတန္းျမင္းလွည္းဂိတ္ကိုသြားပါတယ္။ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့လို႔ထင္ပါ့ အျမင္သစ္ေတြနဲ႔ ထူးဆန္း သလိုပါပဲ။ ယခင္က ရြာတန္းဂိတ္မွာ ျမင္းလွည္းမ်ားနဲ႔ စည္ကားလွပါတယ္။ ယခုေတာ့ ျမင္းလွည္း တစ္စီးမွမရွိေတာ့၊ ျမင္းလွည္းေနရာမွာ ဆုိင္ကယ္ေနာက္တြဲေလးေတြနဲ႔ ျဖစ္ေနကုန္ပါၿပီ။ စက္မႈေခတ္ကို တေျဖးေျဖး ေရာက္လာတဲ့သေဘာပါပဲ။
ဆိုင္ကယ္တိုင္ကစီနဲ႔ ဆုိင္ကယ္ေနာက္တြဲမ်ား ေပၚလာေတာ့ ခရီးသြားလုပ္သားျပည္သူမ်ားအဖို႔ ျမန္ဆန္စြာခရီးသြား လာၾကရတဲ့အတြက္ အစစအရာရာအဆင္ေျပေနၾကပါတယ္။
စာေရးသူရဲ႕ျမင္ကြင္းမွာေတာ့ အညာနဲ႔ျမင္းလွည္းဆိုတာ တထပ္တည္းလိုျဖစ္ေနတယ္၊ အညာေဒသမွာ ျမင္းလွည္းယာဥ္ေလးနဲ႔ သြားလာၾကရတာဟာ လွပတဲ့အမ်ဳိးသမီးေလးရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မွာ ရိုးရာ ျမန္မာ့ခ်ိတ္နဲ႔၀တ္ဆင္လုိက္ေတာ့ အလွေပၚအယဥ္ဆင့္ သြားရသလုိပါပဲ။ အခုေတာ့ အညာနဲ႔ဆုိင္ကယ္ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ အေျပာင္းလဲခဲ့တာဟာ အညာသူအပ်ဳိေခ်ာရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မွာ အေနာက္တုိင္း၀တ္စံု၀တ္ထားသလိုပါပဲ………..ေရွးက်တယ္ ေရွးဆန္တယ္ပဲဆိုခ်င္ ဆုိေစေတာ့…………
ေရွ႕ဆက္ပါအံုးမယ္၊ ယခင္ကဆိုရင္ ရမည္းသင္းကေန ရြာတန္းကို ျမင္းလွည္းနဲ႔ တစ္နာရီေလာက္စီးရပါတယ္။ ရြာတန္းကေန သိုက္ေျမွာင္ရြာကို ႏြားလွည္းနဲ႔ သံုးနာရီေလာက္ စီးရပါတယ္။ အခုေတာ့ ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ရမည္းသင္းကေန သိုက္ေျမွာင္ရြာကို တစ္နာရီ နီးပါးေလာက္ပဲ စီးရပါတယ္။ အခ်ိန္ကာလာၾကာျမင့္ျခင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာ ေျပာင္းလဲတိုးတက္မႈမ်ားက ေနာက္ကေန ထပ္ခ်ပ္မကြာလိုက္လာသလိုပါပဲ…
ရြာတန္းရြာကို ေရာက္လာပါၿပီ။ ရြာတန္းရြာ၊ ဦးအုန္းခိုင္အိမ္မွာ ေခတၱ၀င္နားပါတယ္၊ မၾကာခင္ ရြာမွ အႀကိဳဆိုင္ကယ္မ်ား ေရာက္လာတဲ့အတြက္ သြားရမဲ့ရြာကို တဖန္ ခရီးဆက္ခဲ့ပါတယ္။ သိုက္ေျမွာင္ရြာမေရာက္ခင္ အဦးဆံုးေရာက္တဲ့ရြာက ေက်ာက္ဖူးရြာပါ။ ေက်ာက္ဖူးရြာထိပ္ေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ဘယ္ဖက္မွာ ရြာဦးေစတီကိုလွမ္းျမင္ရၿပီး၊ ညာဖက္မွာေတာ့ အလယ္တန္းေက်ာင္း၊ ဒီကေနအထဲ ၀င္သြားတဲ့အခါ ရြာဦးဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကို ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ရြာဦးဆရာေတာ္ကို ၀င္ေရာက္ဖူးေမွ်ာ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ကား မၾကာေသးခင္က ဆိုင္ကယ္ေပၚက ရုတ္တရက္က်ကာ အရိုးက်ဳိးသြားတဲ့အတြက္ စတီးရိုးထည့္ထားၿပီး သြားလာနိုင္ခါစရွိပါေသးတယ္။ သိပ္မသြားနုိင္ေသးပါဘူး။
ထိုဆရာေတာ္ရဲ႕နာမည္က ဦးက၀ိႏၵျဖစ္ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္စုႏွစ္ေက်ာ္က ဘိတ္မွာ စာေရးသူနဲ႔အတူသီတင္းသံုးခဲ့ပါတယ္။ မေတြ႕ရတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ ေရွးေဟာင္းေနာင္းျဖစ္ေတြ ေျပာမကုန္ေအာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာက္ဖူးရြာဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းရဲ႕ အေရွ႕ဘက္ စာသင္ေက်ာင္းရဲ႕ ပရ၀ုဏ္အတြင္း ေျမကြက္လပ္ႀကီးဟင္းလင္းျပင္မွာ ေက်ာင္းတက္လာၾကတဲ့ကေလးမ်ား ဟုိတစ္စု ဒီတစ္စုနဲ႔ ေနပူစာလံုရင္း စာသင္ေနၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ထူးျခားတာက ကေလးမ်ားစာသင္တဲ့ေနရာမွာ ေက်ာင္းဆရာမ်ားအျပင္ ရြာဦးေက်ာင္းက ဦးဇင္းမ်ားလဲ ပါ၀င္ေနတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။ ၾကည္ႏူးစရာ နံနက္ခင္းျမင္ကြင္းေလးပါပဲ…… (ဆက္ရန္)
ဘုရားရွင္ပရိနိဗၺာန္ျပဳၿပီးေနာက္ သီဟုိဠ္သာသနာထြန္းကားစဥ္က လမ္းဆံုေလးခြေတြမွာ ရဟန္းစတဲ့ခရီးသြား အမ်ားျပည္သူ မ်ားတည္းခုိ ဖို႔ ဇရပ္မ်ားကို အျမင္က်ယ္က်ယ္နဲ႔ လုပ္ေပးထားၾကတာပါ။
အမွန္တကယ္ျဖစ္သင့္တာက ရဟန္းေတြလဲ တည္းခိုနုိင္ေအာင္ စီစဥ္ေပးရင္ပိုၿပီးေကာင္းပါတယ္။ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဘုန္းႀကီးျဖစ္ေပမဲ့ ေနရာတိုင္းမွာ ကုိယ့္အသိဘုန္းႀကီးက ရွိခ်င္မွရွိနိုင္မွာပါ။ ရဟန္းသံဃာမ်ား တည္းခုိဖုိ႔အတြက္ သက္ဆိုင္ရာက စီစဥ္ေပးသင့္တယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမ်ားမွာ သြားတည္းတယ္ဆိုတာ မသိတဲ့အခါ တည္းခိုရ ခက္လွပါတယ္။ အသိဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ တည္းခိုရရင္ေတာ့ ျပႆနာမရွိ၊ အသိမရွိတဲ့အျပင္ အဆက္အစပ္မရွိတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ တည္းခုိရင္ သံသယမ်က္လံုးမ်ားစြာနဲ႔ လက္မခံခ်င္ၾကပါဘူး။ ဒီမွာ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းတည္းေတာ့ အခက္ခဲေလးေတြ ရွိတာကို တင္ျပခ်င္ပါတယ္။
ဒါနဲ႔ တည္းခုိခန္းမရေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္သံဃာ့မဟာနာယကဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသြားၿပီး၊ တစ္ညတာ တည္းခိုခြင့္ျပဳပါရန္ ေလွ်ာက္ထားတဲ့အခါ ဆရာေတာ္ႀကီးက ဓမၼာရံုမွာ ေနရာေပးပါတယ္။ ဓမၼာရံံုက တံခါးမရွိေတာ့ ေဆာင္းေလေအးေတြက အရမ္းတိုက္ေနတယ္။ ဘယ္လိုမ်ား အိပ္ရပါ့မလဲ။ ဓမၼာရံုအတြင္း ကြန္႔ပ်က္ေပၚမွာ ဖ်ာၾကမ္းတစ္ခ်ပ္သာ ခင္းေပးပါတယ္။ ေခါင္းအံုးနဲ႔ေစာင္ ဆိုတာဗလာနတၱိ၊ ဒီတစ္ညကိုေက်ာ္လြန္ဖို႔အတြက္ ဘယ္လိုမ်ားစခန္းသြားၾကမလဲ….ေဆာင္းရာသီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေအးလုိက္တာကလဲ လြန္ပါဘိ။(ေနာက္သိရတာက ဒီေက်ာင္းက ဆရာေတာ္ဟာ အနီးတစ္၀ိုက္ ဘယ္သူနဲ႔မွ အဆင္မေျပဘူးဆိုပါတယ္)။
ဒါနဲ႔ ဓမၼာရံုအတြင္းသီတင္းသံုးေနတဲ့ ဦးဇင္းႀကီးအား “အရွင္ဘုရား…တပည့္ေတာ္တုိ႔ ဒီအတုိင္းအိပ္ရရင္ေတာ့ မနက္လင္းရင္ ေလျဖတ္ေသေလာက္တယ္ဘုရား၊ တပည့္ေတာ္တို႔ တစ္ျခားသြားတည္းပါ့မယ္ဘုရား” ဆိုေတာ့ ဦးဇင္းႀကီးက ကိုယ္ခ်င္းစာတယ္ထင္ပါရဲ႕ သူကိုယ္တိုင္ အိပ္ရာေနရာအားလံုးကို စီစဥ္ေပးပါတယ္။ မနက္လင္းေတာ့ ဦးဇင္းႀကီးက ေျပာပါတယ္။
“ဘုန္းႀကီးဘုရား…..တပည့္ေတာ္တို႔ဆရာေတာ္က ခရီးထြက္တာနဲတယ္ဘုရား၊ သူက ဧည့္သည္လုပ္ဖူးတာ နဲတယ္ဘုရား၊ ကိုယ့္ကိုယ္တုိင္က ဧည့္သည္လုပ္ဖူးမွ ဧည့္သည္အေၾကာင္းကို ေကာင္းေကာင္းသိတာပါဘုရား” တဲ့…….မွန္လိုက္တာ.. မွတ္သား ေလာက္ တဲ့စကားပါပဲ။
“ဧည့္သည္လုပ္ဖူးမွ ဧည့္သည္အေၾကာင္းကို သိတာပါ၊ ဧည့္သည္မလုပ္ဖူးက ဧည့္သည္အေၾကာင္း(အခက္အခဲ)ကုိ မသိနုိင္ပါ” ဒါေလးကို စာဖတ္သူမ်ား သတိထားၾကဖုိ႔ပါ။
သုိက္ေျမွာင္ရြာသို႔ခရီးဆက္ျခင္း
မနက္လင္းေတာ့ ရြာတန္းျမင္းလွည္းဂိတ္ကိုသြားပါတယ္။ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာခဲ့လို႔ထင္ပါ့ အျမင္သစ္ေတြနဲ႔ ထူးဆန္း သလိုပါပဲ။ ယခင္က ရြာတန္းဂိတ္မွာ ျမင္းလွည္းမ်ားနဲ႔ စည္ကားလွပါတယ္။ ယခုေတာ့ ျမင္းလွည္း တစ္စီးမွမရွိေတာ့၊ ျမင္းလွည္းေနရာမွာ ဆုိင္ကယ္ေနာက္တြဲေလးေတြနဲ႔ ျဖစ္ေနကုန္ပါၿပီ။ စက္မႈေခတ္ကို တေျဖးေျဖး ေရာက္လာတဲ့သေဘာပါပဲ။
ဆိုင္ကယ္တိုင္ကစီနဲ႔ ဆုိင္ကယ္ေနာက္တြဲမ်ား ေပၚလာေတာ့ ခရီးသြားလုပ္သားျပည္သူမ်ားအဖို႔ ျမန္ဆန္စြာခရီးသြား လာၾကရတဲ့အတြက္ အစစအရာရာအဆင္ေျပေနၾကပါတယ္။
စာေရးသူရဲ႕ျမင္ကြင္းမွာေတာ့ အညာနဲ႔ျမင္းလွည္းဆိုတာ တထပ္တည္းလိုျဖစ္ေနတယ္၊ အညာေဒသမွာ ျမင္းလွည္းယာဥ္ေလးနဲ႔ သြားလာၾကရတာဟာ လွပတဲ့အမ်ဳိးသမီးေလးရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မွာ ရိုးရာ ျမန္မာ့ခ်ိတ္နဲ႔၀တ္ဆင္လုိက္ေတာ့ အလွေပၚအယဥ္ဆင့္ သြားရသလုိပါပဲ။ အခုေတာ့ အညာနဲ႔ဆုိင္ကယ္ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ အေျပာင္းလဲခဲ့တာဟာ အညာသူအပ်ဳိေခ်ာရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္မွာ အေနာက္တုိင္း၀တ္စံု၀တ္ထားသလိုပါပဲ………..ေရွးက်တယ္ ေရွးဆန္တယ္ပဲဆိုခ်င္ ဆုိေစေတာ့…………
ေရွ႕ဆက္ပါအံုးမယ္၊ ယခင္ကဆိုရင္ ရမည္းသင္းကေန ရြာတန္းကို ျမင္းလွည္းနဲ႔ တစ္နာရီေလာက္စီးရပါတယ္။ ရြာတန္းကေန သိုက္ေျမွာင္ရြာကို ႏြားလွည္းနဲ႔ သံုးနာရီေလာက္ စီးရပါတယ္။ အခုေတာ့ ဆုိင္ကယ္နဲ႔ ရမည္းသင္းကေန သိုက္ေျမွာင္ရြာကို တစ္နာရီ နီးပါးေလာက္ပဲ စီးရပါတယ္။ အခ်ိန္ကာလာၾကာျမင့္ျခင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာ ေျပာင္းလဲတိုးတက္မႈမ်ားက ေနာက္ကေန ထပ္ခ်ပ္မကြာလိုက္လာသလိုပါပဲ…
ရြာတန္းရြာကို ေရာက္လာပါၿပီ။ ရြာတန္းရြာ၊ ဦးအုန္းခိုင္အိမ္မွာ ေခတၱ၀င္နားပါတယ္၊ မၾကာခင္ ရြာမွ အႀကိဳဆိုင္ကယ္မ်ား ေရာက္လာတဲ့အတြက္ သြားရမဲ့ရြာကို တဖန္ ခရီးဆက္ခဲ့ပါတယ္။ သိုက္ေျမွာင္ရြာမေရာက္ခင္ အဦးဆံုးေရာက္တဲ့ရြာက ေက်ာက္ဖူးရြာပါ။ ေက်ာက္ဖူးရြာထိပ္ေရာက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ဘယ္ဖက္မွာ ရြာဦးေစတီကိုလွမ္းျမင္ရၿပီး၊ ညာဖက္မွာေတာ့ အလယ္တန္းေက်ာင္း၊ ဒီကေနအထဲ ၀င္သြားတဲ့အခါ ရြာဦးဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကို ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ရြာဦးဆရာေတာ္ကို ၀င္ေရာက္ဖူးေမွ်ာ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ကား မၾကာေသးခင္က ဆိုင္ကယ္ေပၚက ရုတ္တရက္က်ကာ အရိုးက်ဳိးသြားတဲ့အတြက္ စတီးရိုးထည့္ထားၿပီး သြားလာနိုင္ခါစရွိပါေသးတယ္။ သိပ္မသြားနုိင္ေသးပါဘူး။
ထိုဆရာေတာ္ရဲ႕နာမည္က ဦးက၀ိႏၵျဖစ္ပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ္စုႏွစ္ေက်ာ္က ဘိတ္မွာ စာေရးသူနဲ႔အတူသီတင္းသံုးခဲ့ပါတယ္။ မေတြ႕ရတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ ေရွးေဟာင္းေနာင္းျဖစ္ေတြ ေျပာမကုန္ေအာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာက္ဖူးရြာဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းရဲ႕ အေရွ႕ဘက္ စာသင္ေက်ာင္းရဲ႕ ပရ၀ုဏ္အတြင္း ေျမကြက္လပ္ႀကီးဟင္းလင္းျပင္မွာ ေက်ာင္းတက္လာၾကတဲ့ကေလးမ်ား ဟုိတစ္စု ဒီတစ္စုနဲ႔ ေနပူစာလံုရင္း စာသင္ေနၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ထူးျခားတာက ကေလးမ်ားစာသင္တဲ့ေနရာမွာ ေက်ာင္းဆရာမ်ားအျပင္ ရြာဦးေက်ာင္းက ဦးဇင္းမ်ားလဲ ပါ၀င္ေနတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။ ၾကည္ႏူးစရာ နံနက္ခင္းျမင္ကြင္းေလးပါပဲ…… (ဆက္ရန္)
0 comments:
Post a Comment