ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ ဆြဲတတ္ၾကပါေစ
ဘ၀ရွိၾကသူမ်ားသည္ ရုပ္နာမ္ ႏွစ္ခု အရင္းျပဳထားၾကေသာ သူမ်ားျဖစ္ၾကေပသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဘ၀အေၾကာင္းေျပာလွ်င္ ရုပ္အေၾကာင္း နာမ္အေၾကာင္းမ်ား မပါလွ်င္ မၿပီးနိုင္သကဲ့သုိ႔ ဘ၀ကိုသုေတသနျပဳလွ်င္ ရုပ္အေၾကာင္းကို သုေတသနျပဳၾကရသည့္အျပင္ နာမ္ ဟုေခၚသည့္ စိတ္အေၾကာင္းကိုလည္း သုေတသနျပဳၾကရေပေတာ့မည္။
ထိုသုိ႔သုေတသနျပဳၾကရာ၀ယ္ ဥပမာ ႏြားတို႔၏ ဦးေဆာင္သြားရာဆီသုိ႔ ေနာက္မွ လွည္းအိမ္ႀကီးက လုိက္ပါၾကရစၿမဲ ျဖစ္ေပသည္၊
ထို႔အတူ ဘ၀ႀကီးကိုလည္း စိတ္တရားကပင္ ဦးေဆာင္ေနပါသည္၊ (စိေတၱန နီယတိ ေလာေကာ) ဟု ျမတ္ဗုဒၶက ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ ေပသည္။
ဘ၀အနိမ့္အျမင့္ကို ဖန္တီးၾကရာ၀ယ္ နာမ္ဟုေခၚသည့္ စိတ္ရင္ျပင္တြင္ အေရာင္အေသြးမ်ဳိးစံုေအာာင္ ျခယ္သထားၾကရာ လုိခ်င္မႈအာရံုျဖစ္လွ်င္ စိတ္တြင္ ေလာဘဟူသည့္ အေရာင္အေသြး ထင္က်န္ရစ္ခဲ့သကဲ့သုိ႔၊ အလိုမက်မႈအာရံုျဖစ္လွ်င္ စိတ္တြင္ ေဒါသအေရာင္အေသြး ထင္က်န္ရစ္ခဲ့ေပသည္။ ေလာဘ ၊ ေဒါသ ကိေလသာအေရာင္အေသြးမ်ဳိးစံုစြာ ျခယ္သခံခဲ့ရေသာ စိတ္သည္ ညစ္ႏြမ္းမႈမ်ားစြာျဖင့္ ဘ၀သည္အဆင့္နိမ့္က်ျခင္းသုိ႔ ေရာက္ရွိခဲ့ေပေတာ့သည္။
စာေရးသူ ရဟန္းစတင္၀တ္စဥ္က သတိပဌာန္တရားအားထုတ္မႈအတြက္ အခ်ိန္ေပးနိုင္ရန္ ရဟန္း၀တ္လာသည္ဟု ရိုးသားစြာ ၀န္ခံပါသည္၊ သုိ႔ႏွင့္ရဟန္း၀တ္ခါစအခ်ိန္တြင္ သတိပဌာန္တရားအားထုတ္မႈကို အခ်ိန္မ်ားစြာေပးခဲ့ေပသည္၊ ေနာင္တြင္ သာသနာ့၀န္ထမ္းရဟန္းဘ၀ကို တစ္သက္လံုး ခံယူမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ထားပါက ပရိယတၱိစာေပ သင္ယူရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဆရာသမားမ်ား၏ ဆံုးမၾသ၀ါဒအရ စာေပမ်ားကို အထိုက္အေလ်ာက္ သင္ၾကားျဖစ္ခဲ့ပါသည္၊ ဤတြင္ စာေပသင္ယူျခင္းျဖင့္လည္း တစ္ဖက္က ေ၀ယ်ာ၀စၥမ်ားျဖင့္ အလုပ္မ်ားလုပ္ခဲ့ရေသာ ေန႔ရက္မ်ားဆိုလွ်င္ “ေအာ္…..ငါ့ဘ၀ ရဟန္းသာလုပ္လာရတယ္၊ ဒီလိုသာ ေ၀ယ်ာ၀စၥမ်ားေနမယ္ဆိုရင္ လူ႔ဘ၀ႏွင့္ဘာမွမျခား၊ လူထြက္တာကေကာင္းပါဦးမယ္” ဟု အလိုမက်မႈမ်ားျဖင့္ စိတ္ရင္ျပင္တြင္ ကိေလသာအေရာင္မ်ားကုိ ျခယ္သခ်င္တိုင္းျခယ္သေနေပေတာ့သည္။
တစ္ေန႔သ၌ ဖခင္ႀကီး ေက်ာင္းသို႔ေရာက္လာစဥ္ ရင္ထဲက ေတြးမိေသာအေၾကာင္းကို ဖခင္ႀကီးအား ေျပာျပေသာအခါ “အရွင္ဘုရား……. အခုရဟန္းဘ၀ အလုပ္နဲ႔ လူ႕ဘ၀အလုပ္ဟာ ႏိႈ္င္းယွဥ္လို႔ မရပါဘူးဘုရား၊ ရဟန္းဘ၀၌ ေ၀ယ်ာ၀စၥအလုပ္သည္ မယားေကၽြးမႈ၊သားေကၽြးမႈမပါတဲ့အတြက္ ဘယ္ေလာက္ပဲ လုပ္ရလုပ္ရ ရတနာသံုးပါးနဲ႔စပ္တဲ့ လုပ္ငန္းမ်ားခ်ည္းျဖစ္တဲ့အတြက္ ကုသိုလ္ရပါတယ္ဘုရား…ရတနာသံုးပါးနဲ႕စပ္တဲ့ အလုပ္ကို ပင္ပင္ပမ္းပမ္းလုပ္ရေလ ကုသိုလ္ရေလေလပါပဲဘုရား….၊ လူ႔ဘ၀လုပ္တဲ့အလုပ္ကေတာ့ လိုခ်င္မႈဦးစီးပီး လုပ္ရတဲ့အတြက္ အကုသုိလ္မ်ားလွပါတယ္ဘုရား…. အေတြးမလြဲေစခ်င္ပါဘူးဘုရား……..” ဟု ဖခင္ႀကီးေျပာလုိက္ေသာစကားေၾကာင့္ စာေရးသူ၏ စိတ္ထဲ ေဖၚမျပနိုင္ေသာ အင္အားတစ္ရပ္ကို ခံစားလိုက္ရသကဲ့သုိ႔ ရဟန္းဘ၀အတြက္လည္း တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္ေသာ အားေဆးတစ္ခြက္ျဖစ္ခဲ့သည့္အျပင္ စိတ္တြင္ထင္က်န္ေနသည့္ ကိေလသာအေရာင္ေသြးလည္း ေလ်ာ့ပါးခဲ့ရေပသည္၊ ဤသည္မွာ ဖခင္တို႔၏ သားသမီးအေပၚထားရွိ သည့္ အျဖဴေရာင္စိတ္ပင္ ျဖစ္ေခ်သည္။
ေလာကလူသားမ်ားသည္ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ဘ၀ကို အေရာင္မ်ဳိးစံုတို႔ျဖင့္ ျခယ္သေနၾကသည္မွာ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္၏ ဆြဲလက္စ ပန္းခ်ီကားႏွင့္တူလွေပသည္၊ ပန္းခ်ီဆရာသည္ မၿပီးျပတ္ေသးေသာ သူ၏ပန္းခ်ီကားကို စိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း အေရာင္မ်ဳိးစံုတို႔ျဖင့္ ေရးဆြဲေနသကဲ့သုိ႔ ေလာကလူသားမ်ားသည္ မၿပီးျပတ္ေသးေသာ ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္တြင္ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ကိေလသာ အေရာင္မ်ဳိးတို႔ကို စိတ္တိုင္းက်ျဖစ္ေအာင္ ျခယ္သေနၾကေပသည္။
လူ႔ေလာကထဲေရာက္စဥ္ကေန ယခုအခ်ိန္အထိ ဘ၀တြင္ ခါးသီးေသာ အေၾကာင္းအရာတို႔ျဖင့္ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရသည္လည္းရွိေပမည္၊ ေဆြမ်ဳိးမ်ားႏွင့္အမိအဘညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမတို႔ျဖင့္ ရွင္ကြဲ(သုိ႔) ေသကြဲ ကြဲရသည့္အခါတြင္ စိုးရိမ္ပူေဆြးေသာကပရိေဒ၀မီးမ်ား ေတာက္ေလာင္ကာ စိတ္တြင္ ေဒါသကိေလသာအေရာင္မ်ားကုိ ထင္က်န္ရစ္ေစခဲ့ေပသည္၊ တစ္ခါတစ္ရံ ကိုယ္ႏွင့္မဆိုင္သည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိေသာ္မွ ကိုယ္ႏွင့္ဆိုင္သည့္ႏွယ္ အငွား၀င္ယူၿပီး အဟုတ္ႀကီးထင္ကာ ေဒါသအေရာင္ဆိုးေပးခဲ့ဖူးေပါင္းလည္း မ်ားလွေလၿပီ။
တစ္ခါတစ္ရံ မိမိအလြန္နွစ္သက္သည့္ ပစၥည္းကို သံုးစြဲလို႔မွ အားမရေသး ေပ်ာက္ဆံုးသြားၿပီဆိုလွ်င္ နေျမာတသသ ယူႀကံဳးမရျဖစ္ ကာ စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားျဖစ္ခဲ့သည့္အျပင္ ထိုအေၾကာင္းအရာကုိပင္ အဖန္ဖန္ေတြးရင္း စိတ္ထဲ ရွက္ျခင္း၊၀မ္းနည္းျခင္း၊ စိတ္မေကာင္းျခင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚလာရေပသည္။
ပိုင္ဆိုင္သည့္ ပစၥည္းမ်ားအားလံုးဆံုးရံႈးၿပီး တစ္ကေနျပန္စရမည္ဆိုပါက မႀကံဳဖူးသည့္အတြက္ ၀မ္းနည္းပူေဆြးရျခင္း၊ ေရာဂါမ်ား ဖိစီးႏွိပ္စက္ကာ ေသေစနိုင္သည့္ေရာဂါဆိုးမ်ား ၀င္လာၿပီဆိုလွ်င္ စိတ္ဓါတ္အႀကီးအက်ယ္က်ဆင္းျခင္း၊ ရံဖန္ရံခါ ကိုယ္က်င့္တရားေဖါက္ပ်က္ကာ က်ဴးလြန္မိၿပီးပါမွ ျပန္လည္ေနာင္တရ၍ စိတ္မေကာင္းျခင္း၊စိတ္ဆင္းရဲျခင္းစသည္တို႔ျဖစ္ၾကေပသည္၊ ထိုသုိ႔ျဖစ္ျခင္းမ်ားသည္ စိတ္ရင္ျပင္္တြင္ ကိေလသာအေရာင္မ်ားကုိ မေမာနိုင္မပန္းနိုင္ ျခယ္သေနၾကျခင္းျဖစ္ေပသည္။
ဘ၀တြင္ အေျခြအရံအသင္းအပင္းျပည့္စံုသည့္အျပင္ ပစၥည္းဥစၥာၾကြယ္၀စြာျဖင့္ ခ်မ္းသာေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေနခဲ့ရသည့္ အေျခအေနအေပၚမူတည္၍ ၀မ္းေျမာက္ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ သာယာျခင္း၊စြဲလန္းျခင္း၊တပ္မက္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ၾကရသည္၊ သက္ရွိသက္မဲ့ ပစၥည္းမ်ား ရရွိလာလွ်င္ ထိုပစၥည္းအေပၚေၾကာင့္က်စိတ္ျဖစ္ရျခင္း၊ မရွိလွ်င္ ေတာင့္တစိတ္ျဖစ္ရျခင္းျဖင့္ ဘ၀တြင္ ကိေလသာအေရာင္မ်ားကို ေန႔စဥ္ ျခယ္သေနၾကေပသည္။ ထိုသုိ႔ဆိုလွ်င္ ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ႀကီးသည္ အရုပ္ဆိုးအက်ည္းတန္၍ တန္ဖိုးမရွိေသာ ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ႀကီးတစ္ခုအျဖစ္ တည္ရွိေနေပေတာ့မည္။ ထုိမေကာင္းသည့္ပန္းခ်ီကားကို ဆြဲမိ၍ သူ႔အတြက္ ဘ၀အရမေတာ္ေသး ဟု ဆိုရေခ်မည္။
သုိ႔ျဖစ္လွ်င္ ဘ၀အရေတာ္ေစရန္ တန္ဖိုးရွိေသာ ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ႀကီး ပီပီျပင္ျပင္ျဖစ္ဖို႔အေရး မည္သို႔လုပ္ေဆာင္သင့္သနည္း ဟူမူ………ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ႀကီး ပီပီျပင္ျပင္ျဖစ္ေစရန္ ဘ၀အေၾကာင္းကုိ သုေတသနျပဳၾကရေပမည္၊ ထုိသုိ႔ ဘ၀အား သုေတသနျပဳျခင္းကုိ inside knowledge (၀ိပႆနာ) ဟုေခၚဆိုခဲ့ၾကပါသည္။
ဘ၀အေၾကာင္းသိနိုင္ရန္ လူသားတိုင္းတြင္ ရွိရမည့္ အရင္းအႏွီးမွာ အာတာပီေခၚသည့္၀ီရိယ၊ သမၸဇာန ေခၚသည့္ ပညာ ၊ သတိ ေခၚသည့္ အမွတ္ရမႈ ဟု သံုးမ်ဳိးျဖစ္ပါသည္။
ဤတြင္ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက အာတာပီ ဟူေသာပုဒ္ကုိ (ကိေလသာအေစး စိတ္အညစ္ေၾကးတို႔ကုိ ပူေႏြးေသြ႕ေျခာက္ကင္းေပ်ာက္ေစနိုင္ေသာ သမၼပၸဓာန္လံု႔လ၀ီရိယရွိသည္ျဖစ္၍ (၀ါ) အျပင္းအထန္ႀကိဳးစားအားထုတ္သည္ျဖစ္၍)ဟု ဘာသာျပန္ထားရာ ဘ၀ကုိ အတြင္းက်က်သိရွိရန္ အျပင္းအထန္ႀကိဳးစားအားထုတ္ၾကရမည္ ဟု အဓိပၸါယ္ေပၚလြင္ေနေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ inside knowledge ၀ိပႆနာအားထုတ္ရာ၌ ေလ်ာ့ရဲစြာ အားထုတ္၍ မရနိုင္၊အျပင္းအထန္ႀကိဳးစားအားထုတ္မွရနိုင္သည္ဟု သိိထားရေပမည္၊ ယခုေခတ္သည္ အမွန္တကယ္ႀကိဳးစားရမည့္ေခတ္ ျဖစ္ေနသည္ကိုလည္း သတိျပဳသင့္ေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယခုေခတ္တြင္ ဘ၀အေၾကာင္းကို သိရွိရန္ အလြယ္လမ္းလိုက္ကာ ျဖတ္လမ္းရွာေနၾကသူတို႔ သတိျပဳဖြယ္တစ္ရပ္ ျဖစ္ပါသည္။
သမၸဇာန (ပညာ)ဟူသည္ ဘ၀ခႏၶာတြင္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ သဘာ၀တရားမ်ားကို အမွန္အတိုင္း၊အရွိကိုအရွိအတိုင္းသိေနရမည့္ ပညာျဖစ္ေပသည္။(သြား၊ရပ္၊ထိုင္၊ေလ်ာင္း တို႔တြင္ျဖစ္ေပၚေသာ အာရံုတိုင္းကို အမွန္အတိုင္းသိရမည္ဟူလို)
သတိသည္ ဘ၀ခႏၶာ၏ သေဘာကို အမွန္အတိုင္းသိျမင္နိုင္ေစရန္ ေကာင္းစြာအမွတ္ရမႈ(ရႈမွတ္မႈ)ကုိ ဆိုလိုသည္။
ဤတြင္ ကုိ္ယ္အမူအရာ ထင္ရွားျဖစ္ေပၚတိုင္း ေၾကာင့္ၾကစိုက္ကာ အရွိကိုအရွိအတိုင္း အမွတ္ရမႈ (ရႈမွတ္မႈ)ရွိရပါမည္၊ ရုပ္ခႏၶာ၏သဘာ၀ကုိ ေစာင့္ၾကည့္ကာ မျပတ္ဒလစပ္ မွတ္သိမႈ ျပဳေပးမည္ဆိုပါက ရုပ္ခႏၶာ၏ သဘာ၀ကုိ ပညာဥာဏ္ျဖင့္ သိျမင္လာမည္ျဖစ္ေပသည္။(ကာယာႏုပႆနာ)
စိတ္ခႏၶာႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ သုေတသနျပဳၾကရာ၀ယ္ ခံစားမႈသဘာ၀ကုိ ခံစားရသည့္အတိုင္း မျပတ္ဒလစပ္ မွတ္သိမႈေပးမည္ဆိုပါက ခံစားမႈ၏ သေဘာသဘာ၀ကုိ ပိုင္ပိုင္နိုင္နိုင္ သိျမင္လာေပလိမ့္မည္၊ ခံစားမႈသည္ စာေပတြင္ သံုးမ်ဳိးျပထားပါသည္၊(၁)ခ်မ္းသာေသာ ခံစားမႈ၊ (၂)ဆင္းရဲေသာခံစားမႈ၊(၃) ဆင္းရဲသည္လည္းမဟုတ္၊ခ်မ္းသာသည္လည္းမဟုတ္သည့္ အလယ္အလတ္ခံစားမႈ တို႔ျဖစ္သည္၊ ထိုခံစားမႈတို႔ တြင္ ခ်မ္းသာသည့္ခံစားမႈကုိ ခံစားရလွ်င္ ခ်မ္းသာသည့္ ခံစားမႈု ဟု သိေနရပါမည္၊ (ခံစားမႈတစ္ခုႏွင့္တစ္ခုမတူ ေျပာင္းလဲေနပံု မၿမဲပံုကုိ သိျမင္ရပါမည္)။
ဆင္းရဲသည့္ခံစားမႈကုိ ခံစားရလွ်င္ ဆင္းရဲသည့္ခံစားမႈဟု သိရပါမည္၊ မဆင္းရဲ၊မခ်မ္းသာ မဆိုးမေကာင္းခံစားမႈကုိ ခံစားရလွ်င္လည္း မဆင္းရဲ မခ်မ္းသာ မဆိုးမေကာင္းသည့္ ခံစားမႈဟု သိရပါမည္။(ဆင္းရဲသည့္ခံစားမႈသည္ တစ္ခ်ိန္ႏွင့္တစ္ခ်ိန္မတူ ေျပာင္းလဲေနပံု ေဖါက္ျပန္ေနပံုတို႔ကုိ သိျမင္ေနရပါမည္)။
မဆုိးမေကာင္းခံစားရလွ်င္လည္း မဆုိးမေကာင္းကုိ ခံစားသည္ဟု သိျမင္ေနရပါမည္။(ေ၀ဒနာႏုပႆနာ)
စိတ္သည္ အခ်ိန္ႏွင့္အမွ်ေျပာင္းလဲေနသည့္အားေလ်ာ္စြာ စိတ္တစ္ခုႏွင့္တစ္ခုသည္လည္း မတူညီၾကေပ၊ လိုခ်င္မႈ၊ အလိုမက်မႈ စိတ္ပ်ံ႕လြင့္မႈ၊ ပူပန္မႈ ၊ တြန္႔ဆုတ္မႈ၊ ပ်င္းရိမႈ ယံုမွားသံသယျဖစ္မႈ စသျဖင့္ စိတ္အမ်ဳိးစံု အဖံုဖံုျဖစ္ေနေပသည္္ ၊ထိုအျခင္းအရာကို စိတ္အမူအရာဟု ေခၚဆိုရေပသည္၊ ထိုစိတ္အမူအရာျဖစ္တိုင္း လုိခ်င္လွ်င္ လုိခ်င္သည့္စိတ္ကုိ သိရပါမည္၊ အလိုမက်လွ်င္ အလိုမက်သည့္စိတ္ကုိ သိရပါမည္၊ စိတ္ပ်ံ႕လြင့္လွ်င္ ပ်ံ႕လြင့္သည့္စိတ္ကို သိရပါမည္၊ ပူပန္လွ်င္ ပူပန္သည့္စိတ္ကုိ သိရပါမည္၊ တြန္႔ဆုတ္လွ်င္ တြန္႔ဆုတ္သည့္စိတ္ကုိ သိရပါမည္၊ ပ်င္းရိလွ်င္ ပ်င္းရိသည့္စိတ္ကုိ သိရပါမည္၊ သံသယျဖစ္လွ်င္ သံသယျဖစ္သည့္စိတ္ကိုလည္း သိရပါမည္၊ ထိုကဲ့သုိ႔ စိတ္ျဖစ္ေပၚတိုင္းကို အမွန္အတိုင္း သိျမင္မႈမ်ားလာေလေလ စိတ္အေၾကာင္းကို ပို၍သိေလေလ ျဖစ္ေပသည္၊ ထိုသုိ႔သိမႈရင့္က်က္လာလွ်င္ ဘ၀အေၾကာင္းကိုလည္း ပိုင္နိုင္စြာသိျမင္ကာ မၾကာမီ ဘ၀မွ လြတ္ေျမာက္မႈရရွိကာ ၿငိမ္းခ်မ္းသာယာစြာေနနိုင္ ေပလိမ့္မည္။(စိတၱာႏုပႆနာ)
တဖန္ သဘာ၀တရားမ်ားကို လည္း အမွန္အတိုင္းသိေနရပါမည္၊ ပူသည့္သေဘာ ၊ေအးသည့္သေဘာ၊ မာသည့္သေဘာ၊ေပ်ာ့သည့္ သေဘာ၊ ေထာက္ကန္လႈပ္ရွားသည့္သေဘာ၊ စိုထိုင္းသည့္သေဘာ ၊ ေရြ႕လ်ားသည့္သေဘာ ၊ေပါ့သည့္သေဘာ၊ေလးသည့္သေဘာစသျဖင့္ သေဘာတရားမ်ားထင္ရွားေပၚလာလွ်င္ ထိုသေဘာတရားမ်ားကုိလည္း အမွန္အတို္င္းသိေနရ ပါမည္။ (ဓမၼာႏုပႆနာ)
ဤသို႔ျဖင့္ ကိုယ္အမူအရာ၊ ခံစားမႈအမူအရာ၊ စိတ္အမူအရာ၊သဘာတရားစသည္တို႔၌ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈ၊ ရႈမွတ္မႈ၊ အမွန္အတိုင္းသိမႈတို႔ကို အရင္းအႏွီးျပဳကာ ျဖစ္ေပၚလာတိုင္း သိေနရ(ရႈမွတ္ေနရ)ပါသည္။ ရႈမွတ္မႈ အေျခတက်ျဖစ္သည့္အခါ ျဖစ္ေပၚလာသည့္တရားမ်ားသည္ မျပတ္္ျဖစ္ပ်က္ေနသည့္အတြက္ မၿမဲပံု(မတည္ၿမဲပံု)ကုိ ဥာဏ္မ်က္စိျဖင့္ သိျမင္ေလေတာ့သည္၊ ထိုသုိ႔သိျမင္ေသာအခါ ျဖစ္ေပၚသမွ်တို႔တြင္ လိုခ်င္မႈ၊အလိုမက်မႈ၊စိတ္တိုင္းမက်မႈမ်ား ေလ်ာ့ပါးလာေလသည္။ ဤသည္ပင္လွ်င္ စိတ္ခႏၶာႀကီး၌ ကုသုိလ္ အျဖဴေရာင္မ်ား ျခယ္သေနၾကသည္ဟုေခၚဆိုရပါသည္။
ထိုသုိ႔ကုသုိလ္အျဖဴေရာင္မ်ားကို ျခယ္သနိုင္ေလ ယခင္ကစြဲထင္ေနေသာ အကုသိုလ္အေရာင္မ်ားသည္ တေျဖးေျဖး အေရာင္ေျဖာ့၍ ကုသုိလ္အေရာင္တို႔ျဖင့္ လင္းလက္ေစကာ ဘ၀ပန္းခ်ီကးခ်ပ္ႀကီးသည္ တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္သည့္ ဘ၀ပန္းခ်ီကားႀကီးအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ရွိလာခဲ့ေပေတာ့မည္။
ဆိုခဲ့ၿပီးသည့္ ဘ၀အေၾကာင္း သုေတသနျပဳခ်က္မ်ားသည္ ဘ၀လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းအက်င့္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထိုအက်င့္သည္ ဘ၀အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ဟု ဆိုရမည့္အျပင္ တစ္ေန႔ေန႔တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ဘ၀အေၾကာင္းကုိ ကၽြမ္းက်င္ပိုင္နုိင္စြာ သိရွိျခင္းျဖင့္ တန္ဖိုးမျဖတ္နိုင္ေသာ ဘ၀ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ကုိ ဆြဲတတ္ၾကပါေစဟု ဆႏၵျပဳရင္း………..။
Wednesday, July 9, 2008
ဘ၀ကုိ ဓမၼျဖင့္ သုေတသနျပဳျခင္း(၃)
Posted in: ေဆာင္းပါး
0 comments:
Post a Comment