Tuesday, July 1, 2008

ဘ၀ကုိ ဓမၼျဖင့္ သုေတသနျပဳျခင္း(၁)

ဘ၀နဲ႔ပတ္သက္၍ လူ႔၀န္းက်င္တြင္ ဆင္းရဲစြာ ရွာေဖြစားေသာက္ရၿပီး ခက္ခဲပင္ပန္းစြာ လႈပ္ရွားၾကရသည္ကိုပဲ ‘ဘ၀သမားေတြ’ ဟု ေျပာဆုိယူဆဟန္ရွိသည္၊ အမွန္ကားဆင္းရဲၿပီး ခက္ခဲစြာရုန္းကန္လႈပ္ရွားမွသာ ဘ၀သမား ဟုေခၚသည္မဟုတ္၊ ခ်မ္းသာသည့္ဘ၀သည္လည္း ဘ၀သမားျဖစ္သကဲ့သုိ႔ အလႊာမ်ဳိးစံုအေရာင္အေသြးမ်ဳိးစံုတို႔မွ ပုဂၢိဳလ္အသီးသီးသည္လည္း ဘ၀သမားပင္ျဖစ္၏၊ အမွန္စင္စစ္ ရုပ္နာမ္ခႏၶာရလာသူအားလံုးသည္ ဘ၀ ဟူသည့္ေဘာင္ထဲတြင္ အႀကံဳး၀င္ေပသည္။

တစ္ခ်ဳိ႕ေသာသူမ်ားသည္ ခက္ခဲပင္ပန္းမႈမရွိ ခ်မ္းသာစြာေနရေသာခါ “ငါ့ဘ၀အစစအရာရာအဆင္ေျပၿပီး အားလံုးျပည့္စံုေနတဲ့အတြက္ လူျဖစ္ရတဲ့ဘ၀ဟာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလိုက္တာ” ဟုဘ၀ကို အေကာင္းဖက္က ရႈျမင္သံုးသပ္ၾကသကဲ့သုိ႔ ခက္ခဲပင္ပမ္းစြာ ရုန္းကန္လုပ္ရႈားရၿပီး ဘ၀တြင္ခါးသီးေသာ အေတြ႕မ်ားကို ခါးစီးခံရေသာအခါ ဘ၀ရလာတာကိုပင္ မေက်နပ္၊ ဘ၀ကေန ရုန္းထြက္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚ၍ေနကာ ဘ၀ကုိ အဆိုးဖက္က ရႈျမင္သံုးသပ္ၾကေပသည္။
ထိုသုိ႔ဘ၀ကုိ အေကာင္းအဆိုးႏွစ္ရပ္ျဖင့္ ရႈျမင္သံုးသပ္ျခင္းသည္ ဓမၼျဖင့္ ရႈျမင္သံုးသပ္သည္ဟု မေခၚဆိုနိုင္ေပ၊ ဘ၀သည္ အၿမဲတမ္းေျပာင္းလဲေနသည့္အတြက္ တည္ၿမဲေသာ သေဘာမရွိေခ်၊ ျဖစ္ေပၚလာတိုင္းေသာအရာမ်ားသည္ ကုန္ေပ်ာက္ျခင္းသေဘာ သာရွိသည့္အတြက္ ဆင္းရဲအစုအေ၀းသာ ျဖစ္ေခ်သည္၊ တစ္ခါတစ္ရံ ဘ၀မွာေနရသည္မွာ အဓိပၸါယ္မရွိသလို ခံစားရသည့္အျပင္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မရွိ ဘ၀ႀကီးေျခာက္ေသြ႕ၿငီးေငြဖြယ္ အသြင္ကို ေဆာင္ေနေခ်ေတာ့သည္၊ ထိုကဲ့သုိ႔ သိျမင္ျခင္းသည္ ဘ၀ကို ဓမၼျဖင့္ ရႈျမင္သည္ဟု ေခၚဆိုရေပသည္။
ယေန႔ေလာကလူသားမ်ားရဲ႕ ဘ၀ကို အခ်ိန္မေရြး ရဲတင္းစြာ ၀င္ေရာက္ေႏွာက္ယွက္တတ္ၿပီး မည္သည့္အခ်ိန္အထိ ေႏွာက္ယွက္ ေနဦးမည္မသိ၊ ကုိယ့္သေဘာသုိ႔ လံုး၀မလိုက္၊ သူ႔သေဘာအတိုင္း ျခယ္လွယ္ျခင္တိုင္းျခယ္လွယ္လွ်က္ရွိသည့္အျပင္ အစိုးမရေသာသေဘာကိုလည္း ေဆာင္ေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္ လူသားမ်ား၏ဘ၀သည္ လုံၿခံဳမႈ လံုး၀မရွိေပ၊ ထိုအရာကား ႀကီးရင့္ျခင္း၊ အနာေရာဂါရွိျခင္း၊ ေသဆံုးျခင္းဟူေသာ ဘ၀၏ေဘးဆိုးႀကီးမ်ားပင္ျဖစ္ပါသည္။
စာအုပ္ထုတ္ရန္ကိစၥျဖင့္ ရန္ကုန္သို႔ေရာက္သည္မွာ မၾကာေသး၊ အဖ်ားေရာဂါက အားမနာတမ္း ၀င္ေရာက္ေႏွာက္ ယွက္ခံရပါေတာ့သည္၊ အဖ်ား၀င္လာသည္ဆိုလွ်င္ ေနာက္နားကေန လစ္ရင္လစ္သလို အပိုင္တြယ္ရန္ အခြင့္အလမ္းေစာင့္ေနသည့္ ေသြးတိုး ေရာဂါကလည္း “ ငါလည္းႀကံဳတုန္း ၀င္ေမႊဦးမွ” ဟုဆိုကာ ေသြးပရက္ရွာက (၁၈၀/၁၀၀) အထိ အံ့ၾသဖြယ္ရာ တက္လာပါေတာ့သည္။
ယခင္က ဤမွ်ေလာက္ ပရက္ရွာမတက္ဖူးေပ၊ သူက စာေရးသူအား ပယ္ပယ္ႏွယ္နွယ္ ေႏွာက္ ယွက္ေနေပေတာ့သည္၊ စာျဖင့္ ေဖၚျပ၍ မရနိုင္ေအာင္ အခံရခက္လိုက္ပါဘိ၊
အခံရခက္၊အေနခက္လြန္းသည့္အတြက္ ေဆးခန္းသြားျပျဖစ္ပါသည္၊ ေဆးခန္းနာမည္က ( )ေဆး ခန္းျဖစ္ပါသတဲ့……၊
ထိုေဆးခန္းကား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ အထက္တန္းက်၍ ေခတ္မီေသာ ေဆးခန္းတစ္ခုျဖစ္သည့္အားေလ်ာ္စြာ ေတာ္ရံုလူနာမ်ား မတက္နိုင္ပါ၊ အထက္တန္းလႊာ ေငြတတ္နိုင္ေသာ သူမ်ားမွ တက္နိုင္သည္၊ ထိုေဆးခန္းတြင္ တက္ရေသာ လူနာမ်ားမွာ ေငြေသာက္ေသာက္လည္း ကုန္ပါသည္၊ ေငြကုန္သေလာက္လည္း ၀န္ေဆာင္မႈက ေကာင္းလွပါသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ေငြကုန္သည္မွာ မဆန္းေပ၊ စာေရးသူ ဤေဆးခန္းသို႔တက္ေရာက္နိုင္သည္မွာ ေငြေပါ၍မဟုတ္ပါ၊ အလွဴရွင္၏ အကူအညီႏွင့္သာ တက္နိုင္ပါသည္။
သုိ႔ႏွင့္ ေဆးခန္းတြင္ စာေရးသူ၏ အဖ်ားေရာဂါအားစစ္ေဆးလိုက္ၾကသည္မွာ ၁း၃၀နာရီမွ ၄ နာရီအထိ ႏွစ္နာရီခြဲ ၾကာေအာင္ စစ္ေဆးၾကပါသည္၊ နာမည္ႀကီး အထက္တန္းက်သည့္ေဆးခန္း မို႔ထင္ပါသည္၊ ေဆးခန္းရွိ ၀န္ထမ္းမ်ားကလည္း ေစတာနာထက္သန္ၾကသည့္အျပင္ ေဖၚေရြမႈလည္းရွိၾကေသာေၾကာင့္ စာေရးသူအတြက္ ေႏြးေထြးမႈရွိလွပါေသာ္လည္း ေရာဂါႏွင့္ပတ္သက္၍ လူနာႏွင့္ဆရာ၀န္ေဆြးေႏြးမႈကုိ အခ်ိန္သိပ္မေပးနိုင္ၾကေပ၊ အလုပ္မ်ားလြန္းသည္ထင့္…။
ဒီၾကားထဲ သူနာျပဳတစ္ဦးက ေဆးတစ္လံုးထိုးေပးအၿပီး “အရွင္ဘုရား…..ဘြဲ႔ေတာ္က ဦးေကာ၀ိဒ ဆုိေတာ့ မဇၥ်ိမဂုဏ္ရည္ ဦးေကာ၀ိဒ မ်ားလားဘုရား..” ဟု အခံခက္သည့္ၾကားထဲမွ စာေရးသူအား ေနာက္ေနေလာမသိ၊ ရွိေစေတာ့…….မည္သို႔မွ် ျပန္လည္ တံု႔ျပန္စကား မဆိုမိေတာ့၊ အခံခက္ အေနခက္ေနသည္ကိုး….။
လူသားတိုင္း၏ ဘ၀ကို အနာေရာဂါမ်ားက အၿမဲတမ္းစိုးမိုးေနရုံမွ်မက ဆင္းရဲသား၊ သူေ႒းသား၊ နိုင္ငံ့ေခါင္းေဆာင္စသည္မ်ားရယ္ဟု ထိုအနာေရာဂါမ်ားက မ်က္နွာမလိုက္တတ္ေပ၊ အနာေရာဂါသာမက အိုမႈ၊ ေသမႈတရားမ်ားကလည္း ထို႔အတူပင္ျဖစ္သည္၊ သူ႔ထက္ငါ အလုအယက္ ၀င္ေရာက္ေႏွာက္ယွက္ကာ ပယ္ပယ္ႏွယ္ႏွယ္ႀကီးကို ျခယ္လွယ္ခံေနၾကရေပသည္။
ေလာကတြင္ ေနရသည္မွာေပ်ာ္သည္၊ အဓိပၸါယ္ရွိသည္ဟု မည္မွ်ပင္ဆိုေစကာမူ အနာေရာဂါမ်ား ျခယ္လွယ္ခံရ၊ ခံစားရသည့္အခါတြင္ မေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ေတာ့သည့္အျပင္ ေနရတာလည္း အဓိပၸါယ္မဲ့သလို ခံစားရသည္္။ ယခုမွသာမဟုတ္ ေရွးယခင္ကတည္းက လူသားမ်ားအား အျခယ္အလွယ္ခံခဲ့ရေပသည္၊ ယခုလည္းခံရတုန္း၊ေနာင္လည္းမည္မွ် ခံရဦးမည္ကိုု တတ္အပ္ ေသခ်ာ မဆိုသာေခ်။
ဥပမာ သိပၸံပညာရွင္မ်ားသည္ အေၾကာင္းအရာတစ္ခု၏သေဘာသဘာ၀ကို သိခ်င္လွ်င္ အခ်ိန္ကာလအတိုင္းအတာတစ္ခု အထိ ေသခ်ာစြာ သုေတသနျပဳၾကရပါသည္၊ သတၱ၀ါအေၾကာင္းကို အတြင္းက်က်သိခ်င္လွ်င္ သတၱ၀ါမ်ားႏွင့္ အနီးကပ္ ထိေတြ႕ကာ သုေတသနျပဳၾကရပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း………လူမ်ား၏ဘ၀အေၾကာင္းကို အတြင္းက်က်သိခ်င္သည္ဆိုလွ်င္ လူအမ်ားအား အခ်ိန္ကုန္ခံ၍ ပင္ပင္ပမ္းပမ္း လိုက္လံေလ့လာစရာမလိုဘဲ မိမိဘ၀ကိုပင္ မိမိသုုေတသနျပဳျခင္းျဖင့္ လူသားမ်ား၏ သေဘာသဘာ၀ကို သိလာနိုင္ေပသည္၊ လူတို႔၏ အမ်ဳိးအမ်ဳိးအဖံုဖံု အေရာင္အေသြးမ်ဳိးစံုသည့္ စိတ္ေနစိတ္ထားကို သိလိုလွ်င္ မိမိစိတ္ကုိပင္ အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် ေစာင့္ၾကည့္ကာ သုေတသနျပဳျခင္းျဖင့္ စိတ္၏သေဘာကို အမွန္အတိုင္းသိျမင္လာၿပီး တဆက္တည္း လူသားတို႔၏ စိတ္သဘာ၀ကိုလည္း သိျမင္ၿပီး ျဖစ္ေပေတာ့သည္။
ထိုသုိ႔ ဘ၀ကို ဓမၼျဖင့္ သုေတသနျပဳၾကရာတြင္……..
(၁) သတၱာ၀ါေတြကို တစ္ခုကေန တစ္ခုသုိ႔ ဆြဲေဆာင္တြန္းပို႔ခံေနၾကရေပသည္၊ ထိုအတြက္ လြန္ဆန္နိုင္ျခင္းအလ်င္းမရွိျဖစ္ရေလသည္။ လူသည္ အသက္ႀကီးလာမွ ၿဗဳန္းဆို အိုလာသည္မဟုတ္၊ အေမေမြးကတည္းက စကၠန္႔မွ မိနစ္၊မိနစ္မွ နာရီ၊နာရီမွ ရက္၊ ရက္မွ လ၊ လ မွ ႏွစ္ ဟူ၍ အစဥ္အတိုင္း ဆြဲေဆာင္တြန္းပို႔ခံေနၾကရေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း အေမေမြးတုန္းက ေဘဘီေလးသည္ ယခုအခါ ေဘဘီႀကီးသာမက ေဘဘီဘိုးေအႀကီး ျဖစ္၍ ေနေပေတာ့သည္ မဟုတ္ပါေလာ၊ အကယ္၍ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈက ဆြဲေဆာင္တြန္းပို႔မႈ မရွိဘူးဆိုလွ်င္ အေမေမြးသည့္ ေဘဘီေလးသည္ ႏွစ္ေတြၾကာေညာင္းေပမယ့္ ေဘဘီေလးအသြင္ပဲ ရွိေနေခ်ဦးမည္၊ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈသုိ႔ ဆြဲေဆာင္ျခင္းခံေနရသည့္အတြက္ေၾကာင့္သာ ပံုစံမ်ားေျပာင္းလဲခဲ့ရေပသည္။
မိတၱဴဆိုင္၌ မိတၱဴကူးလွ်င္ လိုခ်င္ေသာ ပံုတူမ်ားကုိ ရွိၾကေသာ္လည္း ငယ္စဥ္ဘ၀ကို မိတၱဴကူးမည္ဆိုပါက ပံုတူမရနိုင္ေတာ့ေပ၊ ဤသုိ႔ ျဖစ္ျခင္းသည္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ၏ တြန္းပို႔မႈကို ခံေနၾကရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။
စာေရးသူငယ္စဥ္က အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုကုိ ယခုတုိင္ သတိရေနဆဲပါ၊ သတိရလြန္း၍လည္း အရိုးစြဲျဖစ္ေနၿပီလားမေျပာတတ္၊ ျဖစ္ပံုကဒီလို…..
စာေရးသူတုိ႔ လူငယ္ဘာ၀ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေျပးလႊားေပ်ာ္ပါး ေဆာ့ကစားေနၾကသည္မွာ ေန႔စဥ္ဆိုသလိုပင္၊ စာေရးသူတို႔ေနထိုင္သည့္ ရြာ၏ ေရခ်ဳိးဆိပ္တြင္ ကစားေဖၚမ်ားႏွင့္အတူ ေဆာ့ကစားေနၾကရာ တစ္ေနရာတြင္ အိုမင္းရင့္ေရာ္ေနပီျဖစ္ေသာ အဖိုးအိုတစ္ဦးသည္ ေဖါင္ေပၚကေန ငါးမွ်ားခ်ိတ္ျဖင့္ ငါးမွ်ားေနပါသည္၊ စာေရးသူတို႔ကလည္း လူငယ္ဘာ၀ ေဆာ့ကစားရင္း ရယ္ေမာကာေနာက္ေျပာင္ေျပာဆိုေနၾကရာ၊ ထိုငါးမွ်ားေနသည့္ အဖိုးအိုက သူ႔ကို ျပက္ရယ္ျပဳသည္ထင္ကာ “ ေဟ့ေကာင္ေတြ…….. ငါ့ကုိ ျပက္ရယ္ျပဳေနၾကတာလားကြ..၊ ငါအဖိုးအိုျဖစ္သလို မင္းတို႔လည္း တစ္ေန႔က်ရင္ ငါ့လိုပဲ အဖိုးအိုျဖစ္လာၾကလိမ့္မယ္……..” ဟု အဖိုးအို၏ ေျပာစကားကို ထိုစဥ္က မည္သို႔မွ် နားမလည္နိုင္ခဲ့ေသာ္လည္း ႏွစ္ပရိေစၧဒၾကာျမင့္ေလေလ ထိုအဖိုးအို၏ စကား ပို၍ပို၍ မွန္ေလေလ ျဖစ္ေနေပေတာ့သည္။ ဤျဖစ္ရပ္ျဖင့္ ဘ၀၏ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈကိုိ ပံုေဖၚေပးေနသည့္အျပင္ သံေ၀ဂ မီးေမွာင္းႀကီး ထိုးျပေနသကဲ့လည္း ခံစားရေပသည္။
နံနက္ေစာေစာတြင္ ပြင့္လာသည့္ ပန္းကေလးတပြင့္သည္ ညေနဖက္သုိ႔ေရာက္ေသာခါ အေရာင္အေသြးႏွင့္ပြင့္ဖတ္ေလးေတြ တေျဖးေျဖး ညိဳးမိန္ လာသည္၊ ထို႔အတူ ဘ၀ရလာသူတိုင္းသည္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈဆုိသည့္ ဘူတာရံုႀကီးသုိ႔ တေျဖးေျဖးႏွင့္ ေရာက္ရွိလာသည္ ထိုဘူတာရံုသုိ႔ ေရာက္ရွိရံုမွ် မၿပီးေသး၊ ထိုမွတဆင့္ အနာေရာဂါဆုိသည့္ဘူတာရံုသုိ႔ေရာက္ကာ ေသဆံုးျခင္းဆိုသည့္ မရဏဘူတာရံုတြင္ တစ္ဘ၀အတြက္ အဆံုးသတ္ခဲ့ရေပသည္၊ ေနာက္ဘ၀သုိ႔ေရာက္ေသာခါ ယခင္အတုိင္းဆက္လက္၍ ဘ၀ခ်ားရဟတ္ႀကီးက ဆက္ခါလည္ပတ္လွ်က္ရွိေပသည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဘ၀သည္ မည္သည့္အခ်ိန္တြင္မဆို တည္ၿမဲေနသည္ရယ္လို႔မရွိ (ever changes)အၿမဲတန္းေျပာင္းလဲေနေပသည္။
ငယ္ငယ္တုန္းက မ်က္စိမႈန္သည္ နားထိုင္းသည္ဟု မရွိေရးခ်မရွိခဲ့ေပမယ့္ ယခုအခါမွာေတာ့ မ်က္စိမႈန္၍ အကူမ်က္မွန္တတ္ေနရသည့္အျပင္ နားထိုင္း၍လည္း နားၾကပ္ေဆာင္ထားရသည္၊ ႀကံ႕ခိုင္မႈမရွိ၍ ဂ်ဴိင္းေထာက္၊ ေတာင္ေ၀ွးစတာေတြ ကို အားကိုးအေဖၚျပဳ၍ ေနရသည့္အဆင့္သုိ႔ ေရာက္ခဲ့ရျခင္းသည္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ၏ တြန္းပို႔မႈပင္ျဖစ္ပါသည္။
ယခုအခါ မည္သို႔မွ် မထင္မွတ္ထားသည့္ အသဲ ‘စီ’ ပိုး၊ ‘ဘီ’ ပိုးေရာဂါ၊ကင္ဆာေရာဂါမ်ဳိးစံု၊ ေအအိုင္ဒီအက္စ္စသည့္ ေသမင္းတမန္ ေရာဂါမ်ား၏ ဆြဲေဆာင္တြန္းပို႔မႈကိုလည္း ခံေနၾကရေပေသးသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ကမၻာတစ္လႊား ေဆးရံုေဆးခန္းမ်ားသည္ မေရမတြက္နိုင္ေလာက္ေအာင္ တိုးပြားလာေနေပသည္။ ဤသည္ပင္လွ်င္ ဘ၀ကုိ အနာေရာဂါမ်ားက ဆြဲေဆာင္တြန္းပို႔မႈကို အၿမဲမျပတ္ ခံေနၾကရေပသည္၊ ဘ၀ခႏၶာႀကီးကို ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ အေကာင္းတစ္ခုမွ် မရွိပါ၊ သုိ႔ပါလွ်က္ မၾကာေသးမီက ဆီးခ်ဳိေရာဂါေၾကာင့္ ေျခေခ်ာင္းေလးေတြ ျဖတ္ထားရေသာ ဒကာမႀကီးတစ္ဦးအား “ဒကာမႀကီး…ေနေကာင္းပါရဲ႕လား”ဟု စာေရးသူကေမးရာ သူမက “အရွင္ဘုရား…..လူေတာ့ေနေကာင္းပါတယ္၊ ဒီေျခေလးေတြက မေကာင္းတာဘုရား” ဟုျပန္ေျဖပါသည္၊ ေအာ္…ေျခနွင့္လူအတူတူျဖစ္ ပါလွ်က္ ေကာင္းကြက္ကို ခြဲ၍ ေျပာေနေသးသည္၊ အမွန္ကား ဘ၀ခႏၶာႀကီးသည္ မည္သည့္ေနရာမွ် ေကာင္းသည္ဟုမရွိေပ၊
ထို႔ျပင္ အနာေရာဂါက ဘ၀တစ္ခုကို မည္သုိ႔မွ် ျပန္လည္ပိုင္ဆိုင္၍ မရနိုင္ေလာက္ေအာင္ သူ႔ပင္ကိုယ္အတိုင္း မရနိုင္ေအာင္္ သူ၏ တြန္းပို႔မႈကို ခံေနရေပသည္၊ တစ္ခ်ဳိ႔ဆိုလွ်င္ ေက်ာက္ကပ္မေကာင္း၍ ေက်ာက္ကပ္ထုတ္လဲွရသည့္အျဖစ္မ်ဳိး၊ ႏွလံုးမေကာင္း၍ ႏွလံုးလွဲရသည့္အျဖစ္မ်ဳိး ၊မ်က္စိမေကာင္း၍ မ်က္စိခြဲစိတ္ရသည့္ အျဖစ္မ်ဳိးစသည့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း မေကာင္းသည့္ ကလီစာမ်ားကို လွဲထုတ္၍ ေကာင္းသည့္ ကလီစာကုိ အစားထိုးကာ ေသမင္းတမန္ေရာဂါမ်ားကုိ ေတာ္လွန္ေနၾကသည့္အလား မွတ္ထင္ၾကရေပသည္။
စာေရးသူတို႔သည္ အေမေမြးစဥ္က ေသြးတိုးေရာဂါ ပါမလာခဲ့ေပမယ့္၊ အနာေရာဂါ၏ တြန္းပို႔မႈေၾကာင့္ ဘ၀ေပးအေမြဟုဆိုနိုင္ေသာ ေသြးတိုးေရာဂါအျပင္ တစ္ျခားေရာဂါအသစ္မ်ားကုိ မလိုခ်င္ေသာ္လည္း ရရွိခဲ့ေပသည္၊ ထိုကဲ့သုိ႔ အနာေရာဂါ၏ တြန္းပို႔မႈကို ခံေနရသည္မွ ေနာက္ဆံုး ဘ၀တစ္ခုကို လိုက္ကာခ်ေပးလိုက္သလို ေသမင္းတမန္၏ ေရွ႕ေမွာက္၀ယ္ လည္စင္းခံခဲ့ၾကရသည္မွာ ဘ၀ေပါင္း အသေခ်ၤ ေရတြက္၍ မနိင္ေတာ့ေခ်၊ ဤသုိ႔ျဖစ္ျခင္းသည္ အနာေရာဂါရွိျခင္းမွ ေသျခင္းသို႔ တြန္းပို႔ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္၊
ဘ၀ေန၀င္ခ်ိန္သည္ လူသားတိုင္း မျဖစ္မေန ရင္ဆိုင္ၾကရမည္ျဖစ္ရာ၊ ေသျခင္းတရား၏ ပံုေဖၚမႈတစ္ခုပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုမွ်သာမက ဘ၀တစ္ခုရလာသူမွန္လွ်င္ ထိုဘ၀ျဖစ္ေပၚသည္ႏွင့္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ၊ အနာေရာဂါရွိမႈ၊ ေသမႈ စတာေတြသည္ ထပ္ခ်ပ္မကြာ ေနာက္နားက ကပ္ပါလာစၿမဲျဖစ္သည္၊ ေလာႀကီးတြင္ ျဖစ္ၿပီးသည္ႏွင့္ ကုန္ေပ်ာက္သြားရသည္မွာ သဘာ၀နိယာမတစ္ခုမို႔ တစ္ခုကေန တစ္ခုသုိ႔ တြန္းပို႔ခံေနရသည္မွာ ထင္ရွားေလာက္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ဤ၌ မဟာဂႏၶာရံုဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ သံေ၀ဂလကၤာတစ္ပိုင္း တစ္စကို ေဖၚျပပါဦးမည္။
ခဏမစဲ ၊ အုိစၿမဲ ၊ ကိုယ္လည္းေသဘက္နီးခဲ့ၿပီ၊
ဇရာမီးေတာင္ ၊ ကိုယ္တည္းေလာင္ ၊ ေသေအာင္ၿမိဳက္ေတာ့သည္၊
မေသရခင္၊ သြားလမ္းစဥ္ ၊ႀကိဳတင္ျပင္သင့္သည္။
ဤသည္ပင္လွ်င္ ဘ၀အေၾကာင္း၏ ပထမ တစ္ခု ျဖစ္ေပသည္


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More